Aula d'acollida

Els alumnes del Cicle Superior de l' Aula d' acollida van participar en el Certamen de Lectura en veu alta que convoca la Fundació de l' Enciclopèdia Catalana.

Es van fer sis sessions preparatòries a l' aula amb l' acompanyament d' una formadora i d'aquestes sessions en va sortir una lectora que va ser l'alumna Lingchao Mao de 6è.B.

El dia 13 de maig es va celebrar la semifinal de Barcelona a Caixaforum. La nostra escola va participar amb la representació de la Lingchao i va resultar guanyadora de la seva categoria(Grumets).

El proper dia 11 de juny, anirem a la final de Catalunya.

Ànims Lingchao, estem amb tu! Esperem que tinguis molta sort i ens portis el premi.

OBJECTIUS

• Afavorir l'adaptació i la progressiva incorporació dels alumnes nou vinguts a l'aula ordinària.
  • Accelerar l'aprenentatge de la llengua.

MATÈRIES QUE ES PRIORITZEN

• Català:Estructures bàsiques, vocabulari i expressió oral i escrita.
  • Medi social i natural: S'anticipen coneixements previs i s'adapten nivells.

ALUMNES ATESOS A L'AULA D'ACOLLIDA

• Alumnes incorporats el curs 2008-2009
  • Alumnes incorporats a l'inici del curs actual.
  • Alumnes que van arribant al llarg del curs.