Web creada per Imma Cauhé Raspall i Oscar González Crepo
PREMIATS AL CONCURS DE SANT JORDI 2010
Daniel González de 5è i Pol Losada de 2on han estat premiats en el concurs literari de la ciutat de Sant Feliu. En l'edició d'aquest any han participat més de 2.000 alumnes de tots els centres públics i concertats de la ciutat en les diferents modalitats de poesia i conte del certamen.
Dani i Pol, rebeu l'aplaudiment de tota l'escola.

CONCURS DE DIBUIX DELS MOSSOS D'ESQUADRA

Felicitats Paula!
L'alumna de 4t A, Paula Fresneda ha estat premiada al concurs de dibuix promocionat pels Mossos d'Esquadra de la nostra població.
L'entrega del premi es va fer a la nostra escola.

CONCURS DIBUSMUSIC 2007/08
Primer Premi de Continguts Digitals Sant Feliu On Line 2007

El bloc audiovisuals de la nostra escola, que és fet per Imma Cauhé i Oscar González, ha obtingut el segon premi en la CATEGORIA 2: MILLOR FOTOLOG/VIDEOBLOC de la convocatòria: Primer Premi de Continguts Digitals Sant Feliu On Line

Durant la tercera jornada “Sant Feliu Ciutat Innovadora”, celebrada el passat 2 d’abril 2008 de la mà del projecte d’alfabetització digital Sant Feliu On Line, va aplegar molta gent al Palau Falguera. A més de la interessant ponència sobre la Web 2.0 que va oferir l’expert blocaire Marc Vidal, es van lliurar els premis als guardonats del Primer Premi de Continguts Digitals Sant Feliu On Line i els diplomes als participants dels tallers d’alfabetització digital. La jornada, que va estar amenitzada per l’artista local Joan Dausà, va comptar amb la presència del regidor de Noves Tecnologies de l’Ajuntament, Carles Soriano.

Tres alumnes de la nostre escola han obtingut premi en el concurs de punts de llibres organitzat pel Cercle de Belles Arts de Sant Feliu.

setembre 2007

Iris Gelabert, Sergio Canales i Andrea Acedo

El grup de gimnàstica rítmica de l'escola, ha obtingut el 2n premi en la primera convocatòria comarcal i el primer amb la segona convocatòria comarcal curs 2008-09
Cinc alumnes de l'escola han estat galardonats amb els premis de punts de llibres de l'any 2009.