TRASLLAT

COMENCEM EL CURS A MAS LLUÍ!!!

El dia 12 de setembre l'escola Nadal va començar el curs a la seva nova ubicació durant les obres: el CEIP Martí i Pol. Ens podreu trobar al Passeig Compte Vilardaga 126 (davant Mercadona).

• L’escola nova del CEIP Martí Pol acull els alumnes de Primària. I, els mòduls prefabricats, els serveis de menjador, l’aula de psicomotricitat i els alumnes d'Educació Infantil.
  • El transport corre a càrrec de la Generalitat. S'han establert dos punts de partida dels autobusos que faran el transport escolar: un és a la plaça de l'estació, on pararan cinc autocars. I, l'altre, al costat de l'escola Gaudí al carrer Constitució on pararà només un autocar. Tots els autobusos porten monitors.
  • El servei d'acollida per aquelles famílies que ho necessitin es fa a partir de les 7:30 h. al Casal de la Gent Gran.

Esperem començar a l'escola nova el proper curs 2008/09

Aquest és l'estat de la nova escola el 4 d'abril de 2008.

Mireu l'evolució: FOTOS