El professor de la nostra escola ha estat guardonat amb el premi més gran de la nostra ciutat. "La Medalla de la Ciutat" Li ha estat entregada el dia 23 de febrer de 2007.

Felicitats Joaquim!

9/10/2006

JOAQUIM HERNÁNDEZ, HA SIGUT PROFESSOR DE LA NOSTRA ESCOLA DES DEL 1970 FINS EL 2007.

L’Ajuntament de Sant Feliu va aprovar, amb el vot a favor de totes les forces polítiques en el darrer Ple municipal, la concessió de la Medalla de la Ciutat a Joaquín Hernández Pellissa, escultor i mestre, pel conjunt de la seva trajectòria docent, artística, social i per les seves qualitats humanes i de compromís cívic. El guardonat ha desenvolupat la seva carrera professional al col·legi Nadal de Sant Feliu i ha destacat com a escultor, com ho demostren les nombroses exposicions realitzades i guardons rebuts. El Ple, en nom de la ciutat i a petició de nombrosos ciutadans i entitats, li va agrair la seva contribució a la vida cultural i ciutadana de Sant Feliu.