Concert de Nadales

22 de desembre de 2006

El dijous a la tarda tots els alumnes de l'escola ens trobem al gimnàs per cantar les nostres nadales davant dels altres companys i companyes. És una festa molt bonica, i tots estàvem molt contents de sentir-nos artistes. Fer de públic també era interessant.
Primer van cantar els alumnes de p3. Van cantar "Tanca els ullets", "Ara ve Nadal".

Aquests són els nens i les nenes de p4. Les seves nadales eren "Amb la llum del fanalet" i "A vint-i-cinc de desembre".

Aquí tenim els de p5, amb les seves nadales. Ens van cantar les següents cançons: " Anem pastors a Betlem" i "A Betlem me'n vull anar".
I també els de primer van fer una demostració de les seves aptituds artístiques, amb les nadales "Serra que serra" i "Campana sobre campana".

Inici
Enrera