Excursió al Museu de la ciència i de la tècnica de Catalunya de Terrassa

El 10 de novembre de 2006, les nenes i nens de 4t vam fer la primera excursió del curs al Museu de Terrassa .Quan vam arribar al museu, una antiga fàbrica tèxtil, vam esmorzar en el pati interior mentre ens esperàvem que ens vinguessin a buscar per fer la visita guiada.

Al museu vam veure diferents exposicions ,l'Homo Faber, sobre l'evolució tecnològica de la humanitat, des del neolític fins a la Revolució Industrial;La Fàbrica Tèxtil (funcionament d'una empresa tèxtil a començament del segle XX);Enérgeia, en la qual vam tenir dues guies que ens van explicar tot el procés relacionat amb l'obtenció d'energia i el Transport, els diversos mitjans de transport, des del cotxe al ferrocarril.

En aquesta fotografia apareix un dels grups de 4t amb la seva mestra, la Petra.
I en aquesta, l'altre 4t amb la Iolanda i la Josepa, mestres del grup.
Un cop vam haver vist tot el museu, vam dinar i jugar fins que ens va venir a buscar l'autobús per portar-nos cap a l'escola.