Històries de 2n B

LES MEVES HISTÒRIES (Albert)

Quan jo era petit i vaig treure un tros de carn del dit al meu pare. Un dia de primavera vaig anar a la platja i em vaig banyar per tres euros.

Un dia quan tenia tres anys em vaig caure de 16 escalons i em vaig fer un tall al cap i mitja escala estava plena de sang i una gassa al cap i corrents a urgències.

La meva cosina, quan era molt petit no em volia deixar les seves nines i li vaig dir: Ja no seré el teu cosí!

Un dia quan em van operar amb anestèsia em va caure una dent.

Jo vaig anar a aprendre a anar amb bicicleta en una tarda però em vaig fer moltes ferides amb una mica de sang

LES MEVES HISTÒRIES (Cristian)

Un dia em tocava partit de futbol i tocava jugar contra el Blanes al camp del Ca la Guidó. Vam guanyar 4-5.
En un torneig d’Arbúcies vam jugar el primer partit del torneig contra la selecció de la Selva.

El dimecres en l’entrenament em va passar una cosa que no podia córrer i em vaig estirar a terra i vaig fer estiraments.

LES MEVES HISTÒRIES (Estela)

Jo abans a vivia a l’illa de Tenerife. Jo tenia moltes amigues i jugava molt. El meu pare volia venir a Blanes amb la seva mare que estava malalta i ens vam venir tots aquí. I per això ara visc a Blanes i estic en aquesta escola.

LES MEVES HISTÒRIES (Facundo)

Un dia quan viatjava a Argentina estava jugant. La meva mare havia anat al lavabo. Jo estava pensant: Què estarà fent? Doncs quan m’havia aixecat la meva mare estava tornant del lavabo i m'estava dient que ja i vam arribar a Argentina.

Quan vam baixar de l'avió, vam veure un avió molt gran.

LES MEVES HISTÒRIES (Sara)

Un dia amb el meu pare i amb la meva mare vam anar amb bicicleta a un bosc on hi vivia la meva àvia i el meu avi però això era a Ardales i amb bicicleta vam arribar a Màlaga. Un dia a la “feria” em vaig comprar un peix. També em va tocar el Nemo en gran i en petit.

LES MEVES HISTÒRIES (Raül)

Un dia el meu germà es va trencar un braç quan jo estava a la panxa de la mare. Quan tenia 3 anys jo vaig caure per una pendent i quasi em trenco el braç. El divendres passat vaig anar amb el meu pare al cinema i al Macdonals.

LES MEVES HISTÒRIES (Lorena)

Un dia vaig caure de la bicicleta i em vaig clavar un ferro a la cara i m’ha quedat una marca a sota l’ull.
Un dia vaig caure i em vaig clavar una pedra molt grossa i em vaig fer un forat a la cama i tenia tota la cama plena de sang.
Un dia vaig caure em vaig fer una cicatriu al peu i vaig anar al metge i em va cosir el peu.
Quan era petita vaig caure d’esquena i em vaig fer una ferida molt grossa i em va sortir una cicatriu molt grossa a l’esquena.

LES MEVES HISTÒRIES (Nerea)

Un dia vam celebrar la festa de noces de la meva àvia i del meu avi i vam fer una festa tota la família. La meva tieta va agafar la llet i va començar a tirar llet a tots. Després la meva àvia va agafar la nata. El meu avi va agafar l'aigua i va començar a tirar aigua i la meva mare va començar a tirar vi a tots. I jo vaig agafar ous i vaig tirar-los a tots i també una mica de pastís i al final tots estàvem plens d’ous i de farina.

Va ser una festa molt divertida.

LES MEVES HISTÒRIES (Noelia)

Un dia quan jo era petita i estava en el sofà amb el meu pare jo estava plorant. La mare em va donar la pipa perquè jo vaig girar el cap i la pipa li va caure a terra.

LES MEVES HISTÒRIES (Lora)

Ahir vaig anar a un aniversari de una amiga que es diu Naiara, va fer 9 anys. Els pares de la Naiara van portar un karaoke i vam fer una festa A! ja que el seu aniversari va ser en el Macdonals.

Tota la setmana passada vaig estar malalta i vaig estar mirant la tele. Vaig anar per la nit a urgències.

Un dia vaig pujar a una porteria per fer la voltereta, vaig caure i em vaig fer sang a la barbeta.

Vaig a tennis i a vegades guanyo.

UN DIA ESPECIAL (Lora)

Un dia vaig anar al Montseny per la nit i vaig veure una bruixa tremolant de por i li vaig preguntar si es una bruixa de veritat i ella va agafar l'escombra i la vaig veure volar.

I vaig dir a la meva amiga Melanie i a la Fiorella que la bruixa era una senyoreta disfressada. Va ser un dia especial perquè pensava que era de veritat.

CARTA A EN JOEL (Gustavo)

Hola amic:
Sóc en Gustavo i tinc 7 anys. Som 6 a la família però la meva mare se n’ha anat a Uruguai amb la meva germana petita. Ara estic aquí amb la meva germana de 4 anys, amb la meva tieta i amb el meu pare.

LES MEVES HISTÒRIES (Gustavo)

Quan era petit a l’Uruguai una nit d’estiu van llançar focs artificials i van cremar les canyes de sucre i els veïns van avisar els bombers i van entrar per l’altra casa abandonada de Claudia. L’àvia Uganda em va agafar i el meu oncle i els bombes lluitaven contra el foc i van apagar el foc i vam tornar a dormir.

LES MEVES HISTÒRIES (Francisco)

Un dia amb el futbol em van fer un penalti i jo me’l vaig parar. Un altre dia vaig anar a una muntanya i em vaig trobar un fòssil. Quan sigui el 4 de juny amb l’equip anirem a Port Aventura fins el 5 de juny i ens quedarem en un hotel. Un dia el meu germà va anar a una excursió a una cosa dels romans i em va dir que hi havia un penis que donava amor i amistat al poble.

LES MEVES HISTÒRIES (Timothy)

Jo vaig viajar molt: a Laos, a França, a Tailandia, a Mèxic. I me'n recordo que anava al cole de Tailandia i només dormia i jugava.
Un dia vaig anar amb bicicleta a comprar pa. Un dia al meu cumpleanys em vaig fer mal al lligaments del peu dret.
Un dia d'estiu vaig anar a la platja a pescar peixos. Vaig atrapar un peix gros i un de petit.
Un dia de festa d’estiu he anat a passejar amb al patinet.

LES MEVES HISTÒRIES (Sofia)

Un dia estava amb una amiga en plaça i ens vam gronxar juntes i jo vaig caure i em vaig fer molt de mal a la cara.
Un dia estava jugant amb la Lorena, ella estava jugant a la corda i jo em vaig arrepenjar a la paret i em vaig fer un tallet al dit.
Un dia vaig anar en bicicleta a Palafolls.

LES MEVES HISTÒRIES Jordi

Un dia vaig anar amb el grup de danses i vam anar a Figueres i quan vam arribar vam jugar al “pilla pilla” i quan era de nit vam sopar i vam anar al llit. Al dia següent vam anar a la piscina i per la tarda vam sortir a ballar i ens en vam anar a casa. Aviat aniré al poble del meu pare perquè la meva cosina Laura fa la comunió. I el dissabte jugaré un partit de bàsquet a Blanes. Els dimarts i dijous tinc assaig de danses.

LES MEVES HISTÒRIES (Isabel)

Ahir em feia mal la panxa. Els meus pares em varen dir que aniríem al Water World i m’ho vaig passar molt bé. Al migdia el diumenge em vaig aixecar perquè havia d’anar a França i m’ho vaig passar molt bé. I la meva cosina va venir a la casa meva. Al cumpleanys de la meva amiga hem anat al Dissaster Cafè i tenia molta por. Vaig tenir un gos i era un rotweiler. El diumenge vaig sempre a un partit de bàsquet i sempre he d’anar amb la meva germana i els meus pares.

LES MEVES HISTÒRIES (Melanie)

Un dia em vam regalar una gosseta que es deia Chispa i la vam vendre perquè la meva mare estava treballant.
Un dia per la tarda vaig anar a casa de la Noelia. Després vam anar al Burger King a berenar i vam jugar a molts jocs. Després em van deixar a casa meva. Saps que em passa a vegades? Que a la Montse li dic mama i a la meva mare a vegades li dic Montse. Un dia amb la meva cosina vam anar al Macdonals per la tarda a sopar i després ens en vam anar a casa.

LES MEVES HISTÒRIES (Joaquim)

Un dia quan estava dormint es va escapar el meu hàmster i es va posar al meu llit. Jo vaig cridar a la meva mare i el va agafar i el va posar a la seva gàbia. Un dia a casa de la meva àvia es va escapar el meu gos i va anar al pis cinc. Nosaltres vivim al pis 6. Jo vaig anar corrents a buscar el meu gos. Un dia el meu tiet es va clavar un ferro a l’ull perquè estava soldant, va anar corrents al metge i li van treure el ferro de l’ull.

LES MEVES HISTÒRIES (Kilian)

Era una vegada que vaig anar a Marineland i em vaig anar a esmorzar i després d’esmorzar vaig anar a tots els tobogans i em vaig mullar molt. I després vaig anar a menjar i no volia menjar perquè volia anar a jugar a la piscina i vaig anar a jugar. I la meva mare se’n va anar.

CARTA (Nerea)

Hola amiga:
Sóc la Nerea i tinc 9 anys i tu quants anys tens?
Sóc alta i amb el cabells una mica clars i llargs.
Visc als Pins no gaire lluny de la l’escola. A casa som 5: el meu pare, la meva mare, el meu germà Lucas, el meu germà Julio i jo. És el primer any que vinc a aquesta escola i estem treballant els dinosaures. M’agrada molt aquest cole. El que més m’agrada d’aquest cole és tallers, plàstica, informàtica i també català. Cada setmana llegim un conte a casa.

CARTA A L'ANNA (Sara)

Hola amiga:
Sóc la Sara i tinc 8 anys. Vaig a l’escola Napoleó Soliva. Visc a prop de l’escola. A la meva família som 4: el meu germà que es diu Dani, el meu pare que es diu Antonio i la meva mare que es diu Mari. Estem estudiant el tema dels dinosaures i ja l’estem acabant.
Va venir un contacontes i ens va dir que amb una capsa féssim un conte. Aviat ens tornarà a veure. Espero que t’agradi la meva carta i aviat em contestis.

LES MEVES HISTÒRIES (Sidija)

Un dia que portava per esmorzar a l'escola pa amb xocolata que m'agrada molt, de cop vaig posar la ma a la butxaca i no el tenia.

Jo li vaig dir a la Montse que algú se m'havia menjat el meu esmorzar. Jo estava molt preocupat i el buscava per tot arreu. Finalment el vaig trobar al passadís. Se m'havia caigut de la butxaca.