Notícies de 1r A

Hola, em dic Aly i tinc 6 anys. Visc a Blanes i vaig a l'escola Napoleó Soliva. Tinc una bici de 2 rodes. La mama té un bebé. Sóc el millor en bàsquet. Vaig en el cotxe i vaig a l'escola i la meva senyoreta és la Maria. (Aly)

Aquesta setmana ha nascut el meu germà petit. La meva mare ha anat a veure el meu germà i és molt maco. I es diu Mateu. I em deixa agafar-lo. (Facundo)

La meva casa es diu Formentera. Després me n'aniré a una altra casa on dona sempre el sol. Tindré piscina i per jugar gronxadors i per jugar a tenis i per jugar a ping-pong. (Aitor)

Jo me n'aniré amb el meu pare i la meva mare a Port Aventura i pujaré al tren de vapor, la muntanya russa i els ràpids. Un dia em van ensenyar una cabina de tren. Un dia em van ensenyar un camió de bombers. A mi m'agrada anar en tren. (Alejandro)

A mi m'agrada anar amb bicicleta. I també m'agrada jugar a la play. (Declan)

M'agradaria anar a ballar a Barcelona. (Judith)

La meva gateta es diu Joana. La meva casa és a la carretera americana. I el meu hàmster es diu Fletxamon, i el meu ocell es diu Joli i quan guanyi la quiniela em compraré una casa. (Alexander)

Jo me n'aniré amb el meu pare a Port Aventura i després de Port Aventura me n'aniré a la platja de Barcelona i m'agradarà. (Aly)

M'agradaria ballar. Me n'aniré a Barcelona a conèixer la ciutat i a conèixer el poble. (Aylen)

Tinc un germà a casa que es diu Angel. (Ruben)

La meva àvia i la meva tieta tenen 4 dies de festa i vindran a la meva piscina i m'ho passaré molt bé. Farem pastissos i dormirem juntes i anirem al cine. (Carla F)

He anat a casa de la meva tieta i he jugat al jardí de casa seva i també m'he quedat a dormir a casa seva i m'ho vaig passar molt bé. (Mariyama)

Avui la meva mare li ha tret un bitxo al meu gos i era una paparra que li estava xuclant la sang. Un dia vaig anar al camp amb els meu cosins. (Fernando)

He anat a Madrid. I m'ho he passat bé allà i també la meva mare al Diario de Patrícia i allà em van comprar un patinet. Adéu espero que ho passeu molt bé. (Fran)

El cap de setmana he anat a Disney Paris. Hi havia un tobogan. I també he anat a França. He anat a veure a la meva àvia i també he anat a veure el meu avi i em va explicar un conte de Peter Pan i la Campaneta. (Ivan Feo)

Vaig anar a Port Aventura i hi havia molts jocs. Hi havia un joc que es deia el tren de vapor. Hi havia un altre joc que es diu la muntanya russa. (Ivan)

El meu gos me'l van portar a l'estiu passat. El meu gos me'l va portar el pare Noel. I el meu gos es molt i molt bo i jo li faig entremaliadures però l'estimo molt. (Joan)

La meva àvia ve uns dies a casa meva. I m'explicarà un conte i cosirà el maillot i una faldilla brillant. (Marta)

La meva tortuga sempre s'adorm. M'agradaria anar a ballar la música de No me toques las palmas. (Nora)

Tinc dos collarets. Tinc un monopatí. M'agrada l'Argentina. M'agrada dibuixar M'agrada Son Goku. (Leandro)

Tinc un gos que és molt juganer i també una germana que es diu Paula i un pare que es diu Miguel i no para d'estar a l'ordinador. (Carla A)

Al meu gos li agrada jugar i fa coses boniques i corre molt. Li agrada córrer molt. Em dona petons i m'estima molt. (Betina)