Més notícies (1r B )

SETMANA SANTA

Vaig anar a casa del meu cosí a dormir tres dies i després vaig anar amb el meu cosí al parc a jugar a pilota. Després vaig anar a menjar. Vaig anar al camp a jugar al pilla pilla i a fer un partit de futbol. Després vaig anar a casa a sopar i a dormir. (Raul)

Jo vaig anar a Port Aventura i m'ho vaig passar super bé. Em vaig muntar a un cavall de mentida i també al “tutuplixplax”. (Pau)

Vaig anar a França a veure les meves cosines i vaig veure un conill. Em vaig quedar a dormir 2 dies. Vam fer molts dibuixos i molt bonics. (Jade)

Vaig jugar amb la meva germana i a la nit van venir els meus cosins. Després vam menjar patates, ous i vam anar a dormir. Al dia següent vam jugar amb els meus cosins a pica paret. (Fatoumata D)

El dia de sant Jordi em van regalar dues roses i dos llibres. (Mireia)

A l'escola vam plantar un arbre. (Adrian)

Vam plantar un arbre que es diu Pirus i es un perer. (Mireia)

Avui anirem a visitar la biblioteca del nostre poble. (Jeidi)

Tenim un nen nou, es diu German. (Buba)

Vam anar al teatre i vam veure Llorenç de l'àvia. (Camila)

A l'escola hem celebrat el concurs del Llapis d'Or. Vam anar tots al gimnàs i vam fer el repartiment de premis. (Rocio)