Qui som? La nostra família (1r)

1r A

Em dic Tadeo tinc 6 anys, visc a Blanes, vaig a l'escola Napoleo Soliva. La meva senyoreta es diu Pilar. (Tadeo )

El meu pare es diu Salib i la meva mare Jadduk. Tinc dos germans. (Mohamed)

A la meva familia som en Kevin Aparicio Perez, la Gema Perez Perez, en Jordi Palomo i en Kilian Aparicio Perez i la Lluna. La meva avia es diu Rosario i un avi que li diuen “el Butxaques” i anava a la mili. (Kevin)

El meu pare es diu Abdesamad i la meva mare es diu Zoulica. Tinc 4 germans: Meriem, Yosola, Somaya i Mohamed. (Yousof)

La meva mare esta embarassada i estic molt content. La meva mare m'ha dit que dormire amb ella. Vull que sigui una nena. Al meu germa li faran una habitacio per ell sol. (Kevin)

M'AGRADA JUGAR...

A l'hora del pati jugo a futbol i a basquet. (Mohamed)

A mi m'agrada molt jugar a nines i ninos i a futbol i tambe a basquet. (Esther)

Al pati jugo a futbol i em diverteixo molt. (Daniel)

A mi m'agrada molt jugar a futbol, i a basquet i a la plei. (Brian)

He jugat a futbol i a gimnasia i a hoquei. (Jose)

A mi m'agrada dibuixar a l'ordinador. (Mohamed)

1r B

Em dic Cinthya, tinc 6 anys, visc a Blanes i vaig a l'escola Napoleó Soliva. La meva senyoreta es diu Almudena. (Cinthya)

El meu pare m'ha portat gelat per a mi i la meva germana i també he jugat amb el meu germà. (Fatoumata)

El meu aniversari és el 20 de juliol. La meva mare m'ha comprat una pilota molt grossa i una pilota del Barça i a la Nora li ha comprat una altra pilota. (Adrian)

El meu oncle em va portar uns mitjons Nike i m'agraden moltíssim. (Pau)

Ahir vaig anar a les 5 a comprar xuxes. Era un xiclet de coca cola. La mare del meu germà petit també en tenia un per a mi i era de poma, el meu pare el volia una mica però jo no li volia donar. (Noelia)

Jo tinc un camp molt gran i allà tinc 3 gossos. (Alejandro)

Tinc una germana petita que es diu Laia i es molt guapa. Tinc molts amics i amigues. (Mariona)

Vaig anar al circ amb la meva família, també vam venir els meus cosins. Un dia vaig anar a dormir a casa del meu cosí. (Julio)

M'agrada fer petons al meu pare, la meva mare i el meu germà. M'agrada jugar amb el meu pare. El meu germà m'estima molt i jo també l'estimo molt a ell. La meva cosina es diu Maria i sempre em fa molts petons. (Rocio)

La meva tieta ha tingut un bebè que es diu Karen, i va néixer el dia de Sant Jordi. M'agrada molt i molt perquè fa moltes coses. (Ylenia)

Ahir vaig anar a jugar. També quan vaig anar a casa la meva mare em va dir que fes els meus deures. Va venir el meu pare i la mare i vam menjar. (Buba)

Inici
Amunt