La Festa de l'arbre

El divendres 17 de febrer, a l'escola, vam celebrar el Dia de l'Arbre.

Aquell dia era el meu dia de sort perquè em va tocar sortir a llegir la meva reflexió que deia: "Crec que un arbre és molt important, veure la natura cuidada és tan bonic com escoltar el vent cantant". Després va tocar pati.

Jo em vaig quedar a dormir a casa de la Melissa i per la nit vam fer una guerra de peluixos. Al matí vam sortir a passejar juntes i vam anar a comprar!! (Shanilee)

Un divendres del mes de febrer, a l'escola vam celebrar la festa de l'arbre.
Al matí vam plantar un arbre a la punta del pati. Era una mica més petit que els dels altres cursos però era molt bonic. Després vam pujar a classe i vam seguir fent classe normal. A la tarda vam baixar a la pista, i ens vam asseure.

Després, tres o quatre nens de cada classe, van pujar a l'escenari i van recitar un poema que havien inventat. Tots van ser poemes menys un curs que va ser una cançó. Quan van acabar, vam anar amb fulles als quatre arbres que havien a les puntes de la pista. Després vam cantar una cançó tots junts.

I ens van deixar una estona de pati. Al pati vam fer el pi, la roda i moltes coses més. (Soraya)

El dia de l'arbre és el dia el divendres 17 del mes de febrer. Tot el col·legi va plantar un arbre. N'hi havia un per a cada curs: un, el de primer, un altre de segon, de tercer, el de nosaltres de quart, un altre de cinquè i el dels més grans de sisè.

El de nosaltres era el més petit però el més maco. Cada nen amb la pala li posava terra del col·legi. Vam escriure un poema en uns fulls i els vam pintar. El de quart era el millor perquè era fet per nosaltres.

Aquest dia va ser molt però molt "guai". Tenia més pati, cinc minuts més, vam jugar a pilla pilla, després vam fer català i després alguns al menjador i uns altres se'n van anar a casa seva a dinar fins a les 3:00. (Christian)

El dia 17 va ser el Dia de l'Arbre al col·legi. Vam enganxar unes fulles en uns arbres de mentida. Vam plantar uns arbres de veritat, cada curs un.

Per la tarda vam llegir unes poesies cada curs, a 4t B va llegir la Patrícia, la Mercedes, la Coral i la Shanilee.

Per la tarda, com que era divendres em tocava futbol i ens vam cansar molt.
Per la nit no tenia deures i em vaig posar amb l'ordinador. No hi havia ningú i me'n vaig anar de l'ordinador perquè no hi havia ningú xatejant, em vaig posar amb la Play Station 2 i una càmara que es deia Eye Toy. Després de sopar vaig veure un programa que es deia "Caiga Quien Caiga" i em va agradar molt perquè va fer molta gràcia. I me'n vaig anar a dormir a les 10:30. (Pedro)

El Dia de l'Arbre va ser el divendres 17 de febrer, vam plantar abans del pati. Van venir els de l'Ajuntament i en van ajudar a fer el forat en el pati perquè la terra del pati era molt dura. Després de plantar-lo ens van dir el nom del nostre arbre: es diu Arbicia.

Després de plantar el nostre arbre vam anar a la classe i vam pintar una fulla per enganxar en els arbres de mentida. Per la tarda vam baixar a la pista i ens vam asseure i quan tots els cursos van asseure's, els que llegien els poemes van dir-los. Els de la meva classe van ser: la Coral, la Mercedes i la Shanilee. Van dir-ho de meravella, fins i tot tenien nervis però ho van dir que ni se'm pot treure del cap. (Fatoumata)

La festa de l'arbre va ser el dia 17 de Febrer, un divendres. Vam plantar un arbre molt gran al matí i per la tarda, ho vam celebrar al col·legi a la pista i no vam ni ocupar la meitat de la pista. Va durar una hora i mitja, després ens vam quedar al pati i vaig anar al requadre a jugar a fer el pi i la roda. Quan va tocar la sirena, tothom va anar corrent a fer les files.

La meva mare ja estava esperar-me, asseguda a la moto. Tots vam entrar al col·legi a les classes i vam parlar una mica sobre el dia. I també que hauríem de cuidar, i regar l'arbre cada dia amb una regadora o amb una galleda bastant grossa. Després, quan vaig arribar a casa, li vaig explicar tot a la meva mare. (Judit)

El dia de l'arbre, que va ser dia 17 de febrer, totes les classes del col·legi vam plantar un arbre. N'hi havia de tot tipus: grans, petits i mitjans. Les professores ens van deixar plantar l'arbre. Era un arbre per curs i ho vam fer en mitja hora. Vam tenir més estona de pati aquell dia, era super "guai". Des d'aquell dia els de 5è es van quedar sense jugar a futbol durant una setmana perquè sinó li donaven a l'arbre i el trencaven. Adéu. (Adrián)