Les vacances

LES MEVES VACANCES D'ESTIU

Aquest estiu m'ho he passat molt bé i he fet moltes coses.
El 19 de juny va ser la meva comunió i vaig fer la missa a l'església la Sagrada Família i la celebració a l'hotel - restaurant Selvamar. Allà vam menjar i va venir un pallasso a portar-me el pastís de comunió. Després vam fer coses al jardí, primer vam fer un concurs de dibuix tots els de la meva comunió i els nens de l'altra comunió, la de la Judit de la meva classe. Vam guanyar jo i la Judit. Vam fer un altre concurs de mòmies que consistia en disfressar a una nena del nostre equip de mòmia. Va guanyar la Marta, la Judit i la Lucía. Se'n va anar el pallasso i vaig donar els regals als convidats i va venir un mag molt divertit.

Quan va arribar la nit, vam anar al gronxadors i després vam agafar happy-meals vam deixar a casa seva a l'Esteve i em van dir que es quedaven a dormir a casa meva, vam anar a la piscina del meu avi i després a casa meva i ens vam quedar jugant fins a quasi les quatre de la matinada.
Al dia següent ens vam quedar fent jocs a la piscina fins a les quatre de la tarda. Va ser una comunió inoblidable.
El Juliol i l'agost vaig anar al casal de l'esquash, anava pel matí de 9:00 a 2:00 i per les tardes de 16:00 a les 20:00, en el casal vaig fer moltes amigues.

La primera setmana d'agost vaig anar de colònies 8 dies a Can Tallada. Me'n vaig anar sense amics i quan vaig tornar tots eren amics meus fins els professors eren amics meus. Les colònies van ser les més divertides que havia anat mai, van ser molt xulis.

Quan va ser setembre, el dia 8, vaig anar de vacances a Andalusia a Mojácar, en un hotel, va ser super guai. Un dia van fer les olimpíades, un altre dia la miss Mojácar i el mister Mojácar. Hi havia un miniclub on cada dia fèiem alguna cosa diferent. També un dia vam anar al Miniholliwood, a Almeria on hi havia animals, un oest i una piscina amb un jacuzzi i dos tobogans.

El dia 15 era el dia de tornar i com que hi havia 10 hores de camí no em va donar temps d'anar al cole que començava aquest mateix dia. Quan ja era per la tarda vaig trucar a la Soraya i em va dir que la profe es deia Montse i era molt bona. En resum, han sigut unes vacances inoblidables. I un estiu de pel·lícula. (Patrícia)

EL DIA A LLORET

Ahir vaig anar a Lloret a veure la meva germana com treballava de cambrera. Mentrestant ella recollia, jo, el meu germà, el meu pare i el novio de la meva germana vam anar per uns carrerons antics. Hi havia moltes botigues, quasi totes eren de roba.

Després vam anar on treballava la meva germana i ella ja venia pel camí. Vam anar a passejar pel Passeig de Mar i vam caminar molt. El meu gos estava molt esgotat i vam anar a prendre un refresc i jo vaig prendre una cocacola. El meu pare li va donar en el cendrer una mica de cocacola seva al meu gosset i vam xerrar una mica i ens en vam anar, li vam dir adéu i vam anar a casa.

Quan vam arribar a casa eren les 8:00 h. i mentre que la meva mare feia el dinar, jo i el meu germà vam anar a l'ordinador del meu pare a veure una pel·lícula. Quan la meva mare ens va avisar, vam anar a rentar-nos les mans i a menjar. Tot el menjar estava molt bo i després de menjar vam seguir veient la pel·lícula i després vam anar a rentar-nos les dents i a dutxar-nos i vam anar al llit.
I m'ho vaig passar molt bé!!!!!!!!!!!!! (Mercedes)

LES VACANCES DE NADAL

He anat a Galícia a casa de la meva àvia i del meu avi. El Papa Noel em va regalar un DVD portàtil.

La meva cosina em va regalar un peluix i un mirall que el picaves i sortia un pallasso dient: je je je je. Per Reis em van regalar un ordinador, una pel·lícula de Madagascar i 3 parells de botes. (Zeltia)

LES MEVES VACANCES DE NADAL

En les meves vacances de Nadal he estat a Fuerteventura i m'he banyat a la platja i a la piscina. He fet molts amics allà, com l'Arabia, l'Estrella, la Zuleica, en Yulian, en Dani i en Faisa, que és molt trapella.

He fet surf a la platja que era d'un color magnífic. El Pare Noel m'ha portat moltes coses. (Coral)