Històries de 3r B - 1

EXCURSIÓ A MAS BATLLORI (Coral)

El dia 26 de novembre vam anar d'excursió a una masia, vam anar en autobús. A la masia vam veure un burro que era de color blanc. Després vam anar per un camí que estava tot ple de caca de vaca i llavors vam arribar fins a la casa d'una dona velleta que tenia un gos que es deia Bobi.

Després vam tornar a la masia i vam fer un taller de tocar hèrptils no és que el nom estigui mal escrit ni res, és que el nom era així. Quan vam entrar a l'aula hi havia tot de serps, gripaus, i llangardaixos. La tutora que es deia Gemma ens va treure tots els animals menys les serps verinoses i les salamandres. Ens va treure tritons, gripaus. En pintat, que era un gripau que volia ser granota, era un gripau. Jo a un gripau li vaig fer un petó. També ens va treure una serp, la vam tocar i alguns se la van posar pel coll. Tots els animals que va treure els vam tocar.

Després vam anar a dinar, vam menjar macarrons, pollastre i de postres mandarina o gelat. Quan vam acabar de dinar vam anar a jugar a fora i vam jugar a pares i mares en una casa que era molt maca i la Fina i la Carme van anar a veure'ns com jugàvem.

Després li vam dir adéu a tothom i ens en vam anar. Vam pujar a l' autobús i em vaig quedar adormida.

EL CAP DE SETMANA (Alba)

El dissabte me'n vaig anar d'excursió al camp i em va picar una abella al cul.

Vam estar jugant a pilota amb la meva mare, després vam menjar per allà el camp, vaig menjar botifarra amb arròs i de postres cireres. El menjar em va agradar molt. Quan vam acabar de menjar vam agafar el cotxe i cap a casa.

Diumenge vaig estar tot el dia al sofà de casa.

EL CAP DE SEMANA (Aleix)

Aquest cap de setmana he anat a buscar bolets amb els meus amics i el meu germà. Pel camí vam trobar un gos de color marró amb taques negres i un amic meu se'l va quedar. El va dutxar i netejar i va fer una cabanya.

El diumenge el vam deixar anar on volgués ell.

EL DIUMENGE (Adrià)

Un diumenge vam anar a Tossa, després vam anar a donar una volta i vam veure dos canons de fa molts anys. Després vam menjar i vam anar a menjar un gelat i mentre els meus pares i els meus tiets anaven a prendre un cafè vam anar a donar una altra volta durant una bona estona fins que ens en vam anar cap a Blanes.

EL DISSABTE (Christian)

El dissabte em desperto a les 8:30. A les 9:30 em dutxo, després em vesteixo. Vaig a la cuina a menjar un iogurt o llet. Li preparo la llet a la meva mare i al meu pare i un iogurt a la meva germana. Després, a les 10:00 del matí, jugo a l'ordinador fins a les 12:30. A la 1:00 del migdia vaig a jugar amb el meu amic fins a les 3:00 i després vaig a casa. Miro la televisió des de les 3:00 fins a les 4:00. A les 8:00menjo el sopar i a les 10:00 o a les 10:30 vaig a dormir.

EL DIJOUS LLARDER (Fatoumata)

El dijous llarder vam anar fins a Tordera i vam veure el mar i el riu Tordera. Vam veure tots junts el mar i el riu. Vam jugar una mica i després vam menjar, i una altra vegada vam jugar. Després vam marxar cap a l'escola.

L'EXCURSIÓ (Aitor)

hir vam anar d'excursió i va ser divertit. Vam anar a esmorzar a la plaça de la catedral i vam entrar a la catedral. Després vam anar a la plaça de sant Jaume. Vam anar a l' estació de França i després al parc a dinar. Ens van deixar jugar una estona i després ens va recollir l'autobús.

Vam anar a veure l'obra "El superbarber de Sevilla". El que més em va agradar va ser el toro que va fer un soroll... Després ens va venir a recollir l'autobús i ens va portar al col·legi.

LA NOIA QUE NO TENIA FILLS (Fatoumata)

Hi havia una vegada una vegada una noia que es deia Patrícia, que ja estava casada però no tenia fills. El seu marit volia tenir fills però la noia no volia perquè o sinó hi haurien moltes destrosses i no recollirien les coses. El seu marit volia tenir fills perquè així jugarien tots junts i anirien al parc d'atraccions tots plegats, però com la noia no volia va decidir el següent:

- Mira, tu durant un temps aniràs amb una noia que tingui fills i així jo aniré amb un noi que no vulgui tenir fills.

I així van passar 3 mesos. Després es van casar amb qui es van passar 3 mesos i van ser feliços.

LA PRIMERA EXCURSIÓ (Aitor)

Va ser molt divertida i vaig donar de menjar a un burro. Vam menjar a l'excursió i el menjar estava molt bo.

Abans de menjar ens van deixar jugar una estona.

També vam anar a visitar llogarets i vam fer un taller molt divertit. Hi havia una serp que era molt perillosa i es deia boa.

Hi havia 2 gossos: un es deia Bobi i un altre Llampec.

LA VIDA DE LA MARIA (Shanilee)

Diuen que fa molt de temps, vivia una nena que es deia Maria.

La Maria vivia amb els seus pares en un poble molt pobre.

Un dia la Maria va sortir a comprar verdura, pa i ous per menjar. Quan la Maria va sortir de la botiga de verdures, va veure un nen petit que estava plorant. La Maria sense esperar-se ni un moment, es va apropar i li va preguntar:

- Que t'has perdut?

- Sí. - va contestar aquell nen petit. I em dic Marc. - va afegir.

- Jo em dic Maria i t'ajudaré a trobar els teus pares.

Primer de tot van anar a comissaria i van preguntar a la policia, però no l'havien vist. Van anar a preguntar a tot el carrer però no els van trobar. Al cap d'una estona es va aturar una carrossa justament on eren la Maria i en Marc. D'aquella carrossa va sortir la mare d'en Marc.

Els dos es van abraçar i la Maria es va posar molt contenta.

EL CAP DE SETMANA (Esteve)

Aquest cap setmana vaig anar a buscar bolets al bosc i vaig agafar pinetells. Quan vam arribar a casa, els vam cuinar amb all, ceba i julivert i finalment hi vam posar els pinetells.

El diumenge vam anar a buscar castanyes al bosc i vam emplenar 4 cistells de castanyes.

EL MEU GOS (Aleix)

El meu gos es deia Willy. Era molt entremaliat. Mossegava molt, sobretot al Lepi, un ninot meu, perquè li agradava molt.

Li agradava molt anar al meu llit, sempre s'hi ficava i sempre em mossegava a mi.

EXCURSIÓ A BARCELONA (Coral)

El dia 21 de febrer vam anar d'excursió a Barcelona. Vam sortir a les nou i vam pujar a l'autobús. De camí cap a Barcelona vam veure el paisatge nevat i dos cavalls. Quan vam arribar, l'autobús ens va deixar a la plaça de la Catedral, al barri antic i vam estar esmorzant allà.

Després vam entrar a la Catedral, i vam visitar el seu claustre. Hi havia oques. També vam anar a l'Ajuntament i al palau de la Generalitat de Catalunya. Després vam anar a l'estació de França i vam veure una maqueta de l'estació.

Més tard vam anar a dinar al parc de la Ciutadella. Després de dinar vam jugar pel parc on hi havia ànecs i una estàtua d'un mamut.

Llavors ens va recollir l'autobús i ja ens va portar al Petit Liceu. Vam veure l'obra del " Superbarber de Sevilla" que era un obra d'òpera. Després ens va recollir l'autobús per portar-nos a l'escola.

El que més em va agradar va ser l' obra però em va agradar molt tot.

EL MEU CONILLET (Marc)

El meu conillet es blanc i per això li diem Blanqueta. Quan el deixem al jardí es posa a córrer i saltar perquè es posa content.

Un dia vam anar a un lloc i li anàvem a comprar un collaret per anar-lo a passejar pel parc però valia molt i li vam comprar una pilota i jugava molt. L'altre dia el vaig veure jugar com un boig.