LA PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES

En el moment d’escriure aquestes línies tenim un vestíbul de l’entrada de l’escola que fa goig de veure. Els diferents animals, persones i objectes que heu creat amb els fruits de la tardor, són molt originals i estan molt ben fets. L’exposició ha estat un èxit, i això és degut principalment a la implicació de les famílies.

Al llarg del curs hi ha alguns moments que des del centre i des de l’AMPA es demana col·laboració de pares i mares. Per exemple, fa pocs dies va haver-hi una quantitat important de mares ajudant a etiquetar llibres a les responsables de biblioteca. Va haver una resposta força positiva.

Des d’aquí us volem recordar que hi ha altres moments importants, com són les celebracions d’algunes de les festes (Castanyada, Carnaval, Sant Jordi...). També hi ha les sortides a la pista d’atletisme o d’altres sortides més puntuals, en què la vostra col·laboració també és molt necessària.

Des de la Junta de l’AMPA i des del claustre us agraïm molt la vostra col·laboració, i de fet constatem que, quan hi ha la implicació necessària per part de tots els sectors que formem part de la comunitat educativa, el resultat acostuma a ser positiu. Per tant, us animem a què participeu en aquelles tasques en què se us requereixi, tot i que també som molt conscients de les diverses circumstàncies que envolten a cada família.

• Us informem que aquelles famílies que vulgueu xandalls de l’escola ens ho heu de comunicar els divendres, a l’escola de 15 a 17 h.
  • També us anunciem que queden places vacants per a les següents activitats extraescolars:

Informàtica: De P-5 a 6è (possibilitat de formar un nou grup).

Batuka: Places lliures per a poder formar un nou grup els dimarts.

Ludoteca d’anglès: De P-3 a 1r, queden places lliures pel grup de dilluns.

Judo: Nova activitat per a alumnes de 3r a 6è que està previst que es realitzi els

dimecres.

Totes les famílies interessades podeu passar a les tardes per l’escola per tal d’apuntar-vos.

• Us recordem que el proper dimecres 31 d’octubre s’acaba el termini per a poder presentar la sol·licitud de beca per a llibres i material escolar.

• Aquest any hem pogut ampliar l’horari de préstec de la biblioteca per a pares i mares i per a nenes i nens d’Educació Infantil. El nou horari és el següent:
    • Dilluns de 12 a 13 h.
    • Dijous de 16’45 a 17 h.

• El passat dilluns 22 van començar els tallers d’estudi assistit. Recordem que aquesta activitat es realitza amb els diners que rebem del pla d’entorn, del que aquest any hem començat a formar part.

• El dia 1 d’octubre pel matí, les classes de P-5 van anar al Teatre Alegria a veure l’espectacle de dansa titulat “Pequeños paraísos”.
  • El passat dimecres 17 les nenes i nens de les classes de 3r, van anar de visita a l’Ajuntament de Terrassa. També van visitar el que era la vila medieval de la nostra ciutat.
  • El matí del dijous 25 les classes de P-3 van anar de visita a la fruiteria del barri.
  • El dia 31 d’octubre, durant tot el dia, les classes de 3r i 4t aniran d’excursió al Montseny per tal de celebrar la Castanyada i també per observar el paisatge del massís a la tardor.
  • El mateix dia 31, també durant tot el dia, els nois i les noies de Cicle Superior també aniran d’excursió en motiu de la Castanyada. En aquest cas observaran com està el paisatge de la zona de la Serra de l’Obac

• El passat dijous 11 les classes de 2n de primària van gaudir de l’activitat titulada Bufalletres, que es va fer a la Biblioteca. En aquesta activitat van poder escoltar alguns contes explicats per en Cesc Serrat, que és un dels rondallaires amb més prestigi al nostre país.
  • El dimarts 30, les nenes i nens de 1r participaran de l’activitat titulada “Puck i els sentits”, que es farà a la Sala de Psicomotricitat. Allí experimentaran sensacions amb els sentits del seu cos, a partir d’un petit espectacle que presenciaran.