LA PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES

EL PLA CATALÀ D’ESPORT A L’ESCOLA

La Generalitat de Catalunya, mitjançant la Secretaria General de l’Esport i el Departament d’Educació, ha posat en marxa un pla per tal de potenciar les activitats esportives en el sí de les escoles.

Aquestcurs la nostra escola ha començat a participar en aquest pla. Això ha comportat que s’hagin iniciat els tràmits per tal de constituir una secció esportiva de l’AMPA de l’escola. Aquesta secció serà la que gestionarà les activitats esportives extraescolars.

A hores d’ara ja hi ha un mestre que fa les funcions de coordinador d’esports de l’escola. Una de les principals tasques que té, és la de difondre i fomentar la participació dels alumnes en activitats esportives extraescolars promogudes pel Consell Esportiu de Terrassa; per exemple el Cross escolar o la Jornada de Mini atletisme que ja s’han efectuat, i d’altres que es faran properament.

Així mateix, des de l’AMPA i en col·laboració amb el coordinador esportiu, també s’han engegat noves activitats extraescolars de caire esportiu (Judo i un altre grup de Batuka, com ja us informem en la secció d’informacions de l’AMPA).

Esperem que el fet de formar part d’aquest pla fomenti la participació dels nens i nenes en activitats esportives i que progressivament pugui anar-se ampliant i consolidant.

LADIRECCIÓ

INFORMACIONS DE L’AMPA

• Des d’aquest espai volem agrair a totes les mares que han participat en l’activitat de la biblioteca els dijous a la tarda. Gràcies a vosaltres hem pogut folrar, etiquetar, classificar i ordenar millor els llibres que tenim a la biblioteca del centre.
  • El dimarts 4 de desembre començarà un nou grup de l’activitat extraescolar de batuka. L’horari que faran serà de 17:00 a 18:45 tots els dimarts. Encara hi ha places vacants per qui s’hi vulgui apuntar (nens i nenes a partir de 1r de Primària).
  • El dimecres 5 de desembre també començarà una nova activitat extraescolar. Es tracta del Judo (que està destinada a nens i nenes de 3r a 6è). L’horari és de 17 a 18:15 i es farà tots els dimecres. Us hi podeu apuntar, ja que encara queden places vacants.
  • El dijous dia 20 de desembre l’AMPA organitza com cada any una petita festa per als pares i les mares socis de l’AMPA, juntament amb els professors, per a acomiadar l’any. Es farà al menjador de l’escola des de les 16:00 fins les 18:00.
  • L’actual notícia està dedicada a totes les nenes i nens que van participar en les curses del Cross escolar, les quals es van celebrar el dissabte 10 a la zona esportiva de Can Jofresa. Podeu consultar les classificacions a la següent adreça electrònica:

Des d’aquí MOLTES FELICITATS a totes i tots els/les atletes, i animeu-vos a tornar a participar en qualsevol altra activitat similar.

• Des de l’escola us volem informar que hem posat plantes en diversos espais de l’edifici. La professora encarregada ha elaborat unes fitxes informatives on explica característiques i també alguns consells per cuidar-les. Si voleu fitxes d’algunes de les plantes, els vostres fills/es les poden recollir a la biblioteca de les 11 a les 11,30 els dilluns i dimarts. Les plantes que tenim són:
Cinta
Espatifilo
Kentia
Dràcena

Cròton Kalanchoe Potos
P:\CICLE SUPERIOR\PROFESSORS\ME\curs 2007-08\LABORATORI\plantes\IMGP0002.JPG

QUADERN DE VIATGE

• El dijous 8 les dues classes de P-5 van anar d’excursió tot el dia a Collserola, per fer un estudi del bosc a la tardor (vegetació, animals...).
  • El passat dimarts 13 les nenes i nens de P-4 van anar al Teatre Alegria per tal de veure un espectacle titulat “Pentagana”. Aquest espectacle tractava el tema de l’alimentació equilibrada.
  • El dilluns 19 pel matí les quatre classes de cicle inicial van anar a veure un espectacle de dansa titulat “4 i 1, 5 “, on es representaven els 4 elements (aire, foc, terra i aigua). Aquesta activitat es va fer a l’Auditori de Terrassa.
  • Dimecres 28 al matí, els/les alumnes de 2n hansortit de l’escola per tal de conèixer millor algunsdels barris més propers al nostre centre (edificis, comerços...). Concretament han anat a Can Palet, Guadalhorce i Can Palet II.
  • El mateix dimecres 28 a la tarda la classe de 3r A ha realitzat l’activitat “Fem un volt per Terrassa”. Des d’un autobús de Terrassa han pogut veure diferents llocs emblemàtics de la ciutat, tot seguint un itinerari previst.

ACTIVITATS AL NOSTRE CENTRE

• El passat dimarts 6 els nens i nenes de P-4 van participar en una activitat portada a terme pels Mossos d’Esquadra. Aquests els van explicar diferents aspectes relacionats amb la seva professió.
  • El dijous 22 les classes de 2n han realitzat l’activitat titulada “Bufalletres” a càrrec d’en Cesc Serrat. En aquest dia han fet la segona part de l’activitat i han comentat uns diorames elaborats pels nens.