EL CURS 2011-2012 i NÚM. 100

A hores d’ara ja portem unes tres setmanes de curs i comencem a funcionar amb alguns dels canvis que ha comportat el curs 11-12. Destaquem per sobre de tot el canvi horari i la supressió de la sisena hora per a Primària.

A les escoles que no fem sisena hora, aquest any comencem a posar en pràctica un suport a l’aula per a poder atendre millor aquells alumnes amb dificultats d’aprenentatge, tal i com ha disposat el Departament d’Ensenyament. Aquest suport es fa principalment per a reforçar l’aprenentatge de la lectoescriptura i també per a reforçar l’adquisició de les competències matemàtiques.

Per altra banda, en el nostre centre en concret també destaquem el fet que tornem a tenir un tercer grup de P-3, el qual s’afegeix al que ja teníem del curs passat i que ara està fent P-4. Això comporta per a aquest any i segurament durant els propers anys també, que hi hagi una gran afluència de pares i mares a les entrades i sortides de l’escola. Us demanem el màxim de col·laboració a tothom i aprofitem per a agrair moltíssim a aquelles famílies que esperen pacientment a què surti el seu fill o la seva filla. Cal dir que és molt important que els més petits no es quedin a l’entradeta del recinte jugant o parlant ja que entorpeixen la fluïdesa de les recollides.

En un altre ordre de coses destaquem que aquest exemplar és el nº 100 del Full Informatiu, i ho volem destacar perquè aquest és un número emblemàtic. Esperem que aquests fulls us hagin estat útils i que en puguem fer molts més. De passada us recordem que si teniu algun suggeriment per a la seva millora ens el podeu fer arribar.

Res més, finalment desitgem a tota la comunitat educativa que forma part del centre, que tinguem tots plegats un bon curs2011-2012.

LA DIRECCIÓ

• No us oblideu d’omplir la sol·licitud de beca per llibres de text. Teniu de temps per a entregar-la fins el 30 de setembre.

• Aquest estiu també s’han fet algunes millores a l’escola. S’ha construït un lavabo a l’aula de P4-C, per tal de facilitar-ne l’ús per part dels nens i nenes i el control per part de la mestra. També s’està canviant tota la instal·lació elèctrica de l’escola, ja que la que hi ha fins avui dia és molt antiga. Aquestes obres corren a càrrec del Departament (lavabo) i del PAME (instal·lació elèctrica).

• Entre els darrers dies de setembre i els primers d’octubre es van fent les reunions d’inici de curs dels diferents grups-classe. És molt important que hi assistiu ja que us donaran informacions de gran importància per a vosaltres i per als vostres fills i filles.

• Recordem a les famílies que el proper dimecres 12 d’octubre serà dia festiu i que no hi haurà classe.
CADA MES: UNA IDEA, UN LLIBRE

• 11.Les revistes infantil són molt divertides: la Cucafera, Cavall Fort; Tretzevents, Reporter, Muy Interesante infantil... Un bon regal per reis o per un aniversari podria ser la subscripció anual a una d’aquestes revistes.

INFORMACIONS AMPA

• Atenció pares i mares, us fem saber que encara hi ha places disponibles per a realitzar algunes de les activitats extraescolars. Per a rebre més informació podeu venir a l’escola la tarda dels divendres de 15 a 16:15 hores.

• Aquest curs continuem amb el servei de l’acollida matinal de 8 a 9. En principi hi ha uns nens que fan ús del servei habitualment, però també se’n pot fer ús de manera esporàdica. Si sabeu amb antelació el dia que s’haurà de quedar el vostre nen/a heu de demanar-li una sol·licitud al Xavi Puig (oficial de serveis). En cas d’urgència o imprevist podeu portar el/la nen/a a les 8 del matí.

• Recordem a les famílies de l’escola que encara es pot pagar la quota anual de socis de l’AMPA, que té un preu de 20 €. Si no teniu el tríptic d’ingrés, podeu venir a l’escola els divendres de 15 a 16:30 hores que us en donarem un de nou. Moltes gràcies.