LA PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES

TOT ACABANT EL PRIMER TRIMESTRE...

Com qui no vol la cosa ja ens tornem a trobar finalitzant un altre any. A hores d’ara estem a les acaballes del primer trimestre del curs actual. L’acte culminant d’aquest trimestre serà el concert de Nadal que realitzaran les nenes i nens de l’escola el divendres 21 ala Sala Polivalent de l’Associació de Veïns de Can Jofresa. Recordeu que és una activitat oberta a totes les mares i pares i que, en la mesura del que us sigui possible, estaria molt bé que hi assistíssiu. En el programa de l’activitat (ja repartit) us detallem l’horari.

Per altra banda dir-vos que nosaltres ja comencem a pensar en el trimestre següent. Us anunciem que aquest any 2008 el Carnaval vindrà molt aviat, concretament el 31 de gener serà Dijous Gras, i l’1 de febrer serà el divendres de Carnaval.

També volem recordar que les nenes i nens de Cicle Mitjà aniran de Colònies aquest mes de gener. Seran els dies 21, 22 i 23.

Probablement hi haurà alguna família que li vagi bé tenir present aquestes dates, ja que durant les festes de Nadal pot ser un bon moment per preveure alguna compra en relació a aquestes activitats.

I per acabar us volem desitjar un Any 2008 molt profitós i també que passeu unes Festes Nadalenques d’allò més felices.

• Aquest any l’acabem amb la compra (a mitges amb l’escola) d’una caseta pel pati de P-3. La que hi havia abans estava molt vella i deteriorada i realment la necessitàvem canviar.

• Però no s’acaba aquí la cosa, ja que també hem adquirit uns tatamis per la sala de psicomotricitat del centre, amb els que es podrà practicar el judo extraescolar (entre d’altres activitats).

• A principis de mes vam tenir la brigada de jardineria del PAME, i també la de l’escola taller de Vallparadís, fent neteja dels marges que hi ha entre l’edifici de l’escola i el patide baix. També van aprofitar per esporgar els pollancres per tal de minimitzar la producció de la pelussa blanca que fan a la primavera.

• Durant el desembre també ha estat treballant a l’escola una brigada del PAME. En concret s’han dedicat a reforçar la subjecció de la petita tanca de fusta que hi ha al voltant de tot el porxo de l’entrada.

• En relació a la informació que comentàvem abans, volem remarcar que a partir d’ara tothom haurem de vigilar que no es torni a torçar aquesta tanca; especialment a l’hora d’esperar els nens i nenes de Cicle Inicial a la sortida. Per tant, procurarem que no s’hi enfili ningú i evitarem al màxim de repenjar-nos-hi. Moltes gràcies.

• El dissabte 15 pel matí es va realitzar una activitat de natació a la piscina del Club natació Terrassa, destinada aalumnes de Cicle Inicial en la que hi van participar alguns nens i nenes del nostre centre.

• Us informem que el divendres 21 serà l’últim dia per recollir la roba que s’han deixat lesnenes i nens durant el trimestre. La roba que quedi es portarà a una empresa encarregada de recollir-la.

• Us recordem que el proper divendres 21 es farà l’horari intensiu de 9 a 13 h., tal com es va aprovar en Consell Escolar i que ens va ser concedit pel Departament d’Educació. Per a aquest dia, l’horari de menjador serà de 13 a 15 per a primària i de 13 a 16 per Infantil.

• Recordeu també que el primer dia lectiu del gener de 2008 serà el dimarts 8.

• El dilluns 10 pel matí, les classes de P-3 i P-4 han anat a fer un volt per la Fira de Santa Llúcia de Terrassa que està instal·lada a la Plaça Vella, al centre de la ciutat.

• Dimecres 11 pel matí, les noies i els nois de 6è de l’escola van anar a l’IES Can Jofresa per a realitzar una activitat elaborada pels alumnes d’aquell centre, relacionada amb la convivència i la resolució de conflictes.

• Dijous 13 al matí, els nens i nenes de P-5 B han sortit al barri de Can Jofresa per conèixer una mica el barri. La classe de P-5 A va realitzar aquesta activitat el divendres 14 al matí.

• El mateix dijous 13 els i les alumnes de Cicle Superior han fet la sortida a les Coves del Toll de Moià. En aquesta activitat s’estudien diferents aspectes relacionats

• El dimarts 4 les nenes i nens de P-3 van realitzar l’activitat de les petites mascotes. Els i les alumnes van poder conèixer i tocar els animals que van portar.