L'ASSEMBLEA DE L'AMPA

Aquest mes de maig s’ha celebrat l’assemblea de l’AMPA del nostre centre. Aquest ha estat un moment propici per valorar com ha anat el treball conjunt que ha fet l’escola amb l’AMPA.

A nivell general des de l’equip directiu n’estem molt satisfets de la feina que s’ha fet. S’han realitzat diverses activitats i s’ha vist una dinàmica de treball positiva i cordial, a la vegada que també hi ha cares noves, la qual cosa suposa ampliar l’equip de treball.

Així, a tall d’exemple, podem parlar de la col·laboració en festes de l’escola (Castanyada, Nadal, Carnaval, Sant Jordi ...), també del taller de cuina multicultural, l’exposició de la Setmana de l’Ensenyament a la Plaça Vella, la posada en marxa i la coordinació de les activitats extraescolars; i altres com l’ajut de mares voluntàries en tasques de la biblioteca escolar, acompanyaments a sortides i les/els representants de pares i mares en el Consell Escolar, etc... Ja veiem doncs, que en general es mou un volum de feina important.

Tot i això hi ha hagut algunes activitats que no han tingut l’assistència que esperàvem. És per això que creiem oportú i necessari que les mares i pares pugueu fer aportacions quant a idees i treball per poder oferir activitats interessants i motivadores a les famílies.

• Recordem a les famílies que el període de matriculació pel curs 2008-09 és des del 9 al 13 de juny en horari de 9 a 14 hores.

• També us recordem que des del dilluns 2 fins el dijous 19 l’escola farà l’horari intensiud’estiu de 9 a 13 per a tothom qui no es quedi al menjador. L’horari de menjador serà de 13 a 15’30 per a tothom.

INFORMACIONS DE L'AMPA

• Us fem saber que el dimecres 21, com a resultat de l’Assemblea de l’AMPA que es va celebrar a l’escola, es va escollir la composició de la Junta Directiva que ha quedat de la següent manera:

Presidenta: Ángela Rodríguez

Secretària: Silvia Sáez

Tresorers: Antonio Ochoa i Isabel Cabello

Vocals: Miguel Ángel García i Ángeles Simón

• Recordem a les famílies que el proper divendres 6 de juny es realitzarà l’activitat de l’observació astronòmica que tants dies hem hagut d’aplaçar per circumstàncies meteorològiques. Tal com posava el full que vam repartir, després es farà el tradicional sopar de l’AMPA, al que podeu assistir totes les famílies.

• Aquest any la Festa Final de curs es realitzarà l’últim dia de curs (19 de juny) en horari lectiu. Hi haurà inflables, vermut i altres activitats subvencionades per l’AMPA.

• El dimarts 6 pel matí, les i els alumnes de 6è A van anar a visitar els estudis de TVT i ràdio de Terrassa (Canal Terrassa) del carrer Colom. Allà van poder participar breument en un programa de televisió. Els nois i noies de 6è B van realitzar la mateixa sortida el dijous 8.
  • També les dues classes de van anar a veure un espectacle musical a la Jazz Cava, titulat Tot Bufant. Concretament van anar-hi el dimarts 13.
  • El dimecres 14, les nenes i els nens de P-5 van anar al Teatre Alegria per tal de veure una obra de titelles titulada En Pinxo el Pica-soques enamorat.
  • El dimecres 21 al matí les classes de P-4 van visitar la Biblioteca Central de Terrassa, on els van explicar diversos contes infantils.
  • Els nens i les nenes de Cicle Mitjà, el dimecres 28 van anar, a visitar el Delta del Llobregat per tal d’estudiar les característiques d’aquest ecosistema.
  • El mateix dimecres 28 les i els alumnes de P-3 han anat a visitar la Policia Municipal, per visitar les dependències i estudiar l’ofici de policia.
  • El matí del dijous 29 les classes de P-4 han anat al Parc de Vallparadís, per tal de visitar els horts que hi ha.
  • Aquest ha estat el mes de les colònies, ja que els tres cicles que quedaven per fer-les han marxat durant aquest mes de maig a diferents indrets de Catalunya.
- Educació Infantil les va realitzar els dies 6 i 7 aPalautordera amb el tema dels indis. Allà van fer activitats de granja i van poder veure diferents animals.- Els i les alumnes de Cicle Inicial van marxar dimecres 14 fins el divendres 16. Van anar a Canyelles i van fer activitats relacionades amb l’espai i la màgia.- Les noies i els nois de Cicle Superior també van fer les colònies del 14 al 16. Van anar a Torroella de Montgrí a fer activitats relacionades amb esports aquàtics.