L'INICI DEL CURS 2008 - 2009

Comencem el nou curs 2008-2009 a la nostra escola amb algunes novetats. La primera novetat que farem esment és el canvi que hi ha hagut en la persona que realitza la funció de Cap d’Estudis. L’Esperança Musterni (ja fa uns quants cursos que ha estat tutora de 1r i 2n de primària) ha agafat el relleu de la Carme Mestre que passa a ser tutora de 2n A i coordinadora del Cicle Inicial. Des d’aquest espai volem agrair a la Carme la feina que ha fet en aquests darrers 3 cursos i desitjar a totes dues el millor en les seves noves funcions.

A nivell d’obres també hi ha hagut novetats. Probablement la que ha cridat més l’atenció sigui la pavimentació de la pista del pati. Com possiblement ja heu vist a més de la pavimentació també s’ha obert una porta, s’ha posat una pica per beure i s’ha canviat la tanca metàl·lica que hi ha al fons del pati. Aquesta obra ha anat a càrrec del Departament d’Educació.

També a dins l’edifici s’han realitzat més obres. A la primera planta s’ha fet una sala de reunions per a l’AMPA (que s’havien quedat sense) i també a la primera planta s’ha fet una petita sala d’entrevistes personals.

Finalment al pati de Cicle Inicial i P-4, P-5 s’ha construït un sorral, on els nens i les nenes poden jugar amb les pales, cubells i rasclets. Aquesta obra i la de les dues sales han anat a càrrec del PAME (Ajuntament de Terrassa).

La valoració que fem d’aquestes obres és positiva, ja que era necessari per a un millor funcionament del centre i també com a mesura de seguretat per als i les alumnes tant a l’hora de jugar en l’esbarjo com en la realització de les activitats d’Educació Física.

Per altra banda, comentar que l’inici de curs s’ha realitzat amb normalitat, la qual cosa és un bon senyal. Destaquem que l’equip de mestres és molt similar al del curs passat i això contribueix positivament a continuar la tasca feta anteriorment sense massa entrebancs.

Finalment, desitgem a tota la comunitat educativa que forma part del centre, que tinguem tots plegats un bon curs 2008- 2009.

LADIRECCIÓ

• Recordem a les famílies que el proper dimarts 30 de setembre serà el darrer dia per poder presentar lessol·licituds de beca.

• També us recordem que podeu pagar els rebuts de material d’aquest curs a l’oficina de Caixa de Terrassa i que teniu de temps fins el 30 de setembre.

• El passat dilluns 15 pel matí, vam fer una petita festa per tal d’inaugurar la pista del pati. Concretament vam fer una enlairada de globus i després l’equip de mestres vam muntar un seguit d’estacions on els/ les alumnes van poder mostrar les seves habilitats de coordinació, equilibri, punteria...

• Al llarg d’aquests dies (entre finals de setembre i principis d’octubre) es van fent les reunions d’inici de curs dels diferents grups-classe. No cal dir que aquestes reunions són importantíssimes per tal de saber quin serà el funcionament del curs. Per tant cal que estigueu alerta i us informeu quan serà la reunió del vostre grup i feu el possible per a assistir-hi.

• Us informem que el proper mes d’octubre s’inicia el servei de biblioteca per a mares i pares de l’escola, com l’any passat. Aquest curs l’horari serà cada dilluns de l 12’15 a 13 hores i els dijous de 16’45 a 17.

INFORMACIONS DE L'AMPA

• Atenció pares i mares, us fem saber que encara hi ha places disponibles per a realitzar les següents activitats extraescolars:

- Ludoteca d’anglès: de P-3 a P-5 tots els dilluns.

- Anglès: de 1r a 6è els dimarts o els dimecres (a concretar).

- Informàtica: de P-5 a 6è tots els dimecres.

- Judo: de 3r a 6è tots els dimecres.

- Iniciació a l’esport: 1r i 2n, dia a concretar.

- Futbol 7: de 3r a 6è dimarts i dijous

En cas que estigueu interessats poseu en un full el nom del nen/a, el nom de l’activitat i deixeu-lo a secretaria.

• Aquest curs hem iniciat un nou servei a les famílies. Es tracta de l’acollida matinal de 8 a 9. En principi hi ha uns nens que fan ús del servei habitualment, però també se’n pot fer ús de manera esporàdica.

Si sabeu amb antelació el dia que s’haurà de quedar el vostre nen/a heu de demanar-li una sol·licitud a l’Antonio (oficial de serveis). En cas d’urgència o imprevist podeu portar el/la nen/a a les 8 del matí.

• Recordem a les famílies de l’escola que encara es pot pagar la quota anual de socis de l’AMPA, que té un preu de 20 €. Si no teniu el tríptic d’ingrés, podeu venir a l’escola els divendres de 15 a 17 hores que us en donarem un de nou. Moltes gràcies.