EL NOU CONSELL ESCOLAR

El passat dimecres 3 de desembre es va constituir el nou Consell Escolar del Centre, amb els canvis pertinents, com a conseqüència del procés electoral celebrat per tal de renovar parcialment els/les membres que el composen.

Les noves mares que formen part del Consell són: Carmen Muñoz Díaz, Mª Alba Datsira Antonell i Ana Muñoz Díaz. La resta de representants del sector mares/pares són: Immaculada Salat Ros, Yolanda Domínguez, i com a representant de l’AMPA: Mª Isabel Cabello.

Pel que fa al sector mestres els/les representants són: Graciela Moreno, Antonio Pimentel, Susana Uroz, Margarita Marquès, Marisol Morell i Mª Engracia Rebollo. Les quatre darreres mestres són les que han estat escollides aquest any.

A més, al Consell Escolar hi ha una persona representant de l’Ajuntament (Carme Gil), una altra persona en representació del personal laboral del centre (Mª Carmen Lorenzo, administrativa) i els/les membres de l’Equip Directiu.

A tots ells i a totes elles volem agrair-los, d’entrada, la seva participació i col·laboració en aquest òrgan escolar. Ben segur que tots plegats posarem el nostre granet de sorra per a tirar endavant accions i projectes positius per al funcionament del centre.

• Us informem que el servei d’acollida matinal de 8 a 9 està en funcionament i encara hi ha places disponibles tant per casos de forma habitual com ocasional.

• Recordeu que aquest dijous 18 farem el tradicional berenar de l’AMPA amb les famílies sòcies al menjador de l’escola. Podeu venir a partir de les 15:30.

Us hi esperem!

• Recordeu que:

El proper divendres 19 farem horari intensiu de 9 a 13 hores. L’horari del menjador serà de 13 a 15’30 per a tothom.

• Us fem saber que les classes es reprendran, després de les Festes de Nadal, el dijous 8 de gener.

• Des d’aquest espai aprofitem per desitjar-vos:

Molt Bones Festes.

Esperem que podem gaudir tots plegats d’un Feliç Any 2009

• El dilluns dia , les nenes i els nens de P-5 B van anar a la bústia del barri. Van anar a portar la postal de Nadal que havien treballat a classe. Aquesta activitat també la van realitzar els nens i les nenes de P-5 A el dimecres 3.

• El mateix dimecres 3 les classes de 1r i 2n de Primària van anar a la Sala d’actes del Centre Cívic Alcalde Morera, per tal de veure la representació de l’obra de teatre en anglès titulada Rudolph.

• El dijous 11 pel matíles classes de P-5 van anar a visitar el Museu Paleontològic de Sabadell, per tal d’observar restes de dinosaures, ja que els nens i nenes d’aquestes classes van realitzar el projecte “Els Dinosaures”.

• El mateix dijous 11 les noies i els nois de van anar a Centre Cultural de la Caixa de Terrassa per a assistir a un concert musical titulat Música per a Camaleons, on es feia un repàs a la història de la música afroamericana.

• Les classes de van participar en una activitat relacionada amb els jocs d’arreu del món organitzada per l’IES Can Jofresa. Aquesta activitat la van realitzar el divendres 12 pel matí i estava conduïda per professors i alumnes de l’IES (alguns dels quals són ex-alumnes del nostre centre).

• El dijous 18 les classes d’Educació Infantil aniran a veure les parades de la Fira de Santa Llúcia que hi ha a la Plaça Vella. També aprofitaran i faran una volta amb el Carrilet que circula pels carrers del Centre de la Ciutat.

• Des d’aquest espai també us volem recordar que divendres 19 tots/es els/les alumnes de l’escola aniran, en diferents torns, a la Sala d’actes de l’Associació de Veïns de Can Jofresa per tal de fer el ja tradicional Concert de Nadal. Concert al que podeu assistir les famílies.

• El passat dilluns 1 les classes de 3r van fer un taller per tal de conèixer qui va ser Lluís Muncunill, un dels arquitectes més importants que ha tingut Terrassa. En aquest taller els nens i les nenes van poder realitzar una sessió pràctica d’expressió visual i plàstica, relacionada amb aquest arquitecte.

• Les classes de 2n van realitzar el dijous 11 pel matí, l’activitat “Experimentem amb l’aigua”. En aquesta activitat van poder experimentar quins són els estats de l’aigua i van poder fer diferents mescles amb materials dissolts en aigua.