L'INICI DEL CURS 2010-2011

Com cada mes de setembre comença un nou curs. Aquest 2010-2011 incorpora algunes novetats, les més destacades a nivell general estan referides al calendari escolar: Inici de curs una setmana abans, la setmana blanca del mes de març i la supressió de la jornada intensiva del mes de juny.

Per altra banda, també volem destacar que el Departament d’Educació està desplegant la Llei d’Educació de Catalunya (LEC) en diversos decrets que van donant forma a la manera d’entendre l’escola i el món educatiu actual. Un dels aspectes que vol promoure la LEC és l’autonomia dels centres educatius. En aquest sentit, a l’escola hem elaborat un projecte d’autonomia per als propers quatre anys a partir de dos objectius globals: Millora de resultats educatius i millora de la cohesió social. Cadascun d’aquests objectius es desglossen en unes estratègies a seguir que han de potenciar:

El treball experimental i l’assoliment de les competències bàsiques.

• La millora de la lectura.
  • La integració de les tecnologies de la informació en l’aprenentatge.
  • L’aplicació del projecte lingüístic de l’escola.
  • La millora de la convivència.
  • La relació amb les entitats educatives de la zona.
  • El tractament de la diversitat de cultures de l’escola.
  • L’accés als materials i als diferents recursos per a tothom.

Al finalitzar cada curs, l’escola haurà de fer una avaluació de les activitats que haurà portat a terme en relació al seu projecte i rendirà comptes amb la inspecció d’educació. El fet de tenir una valoració satisfactòria comportarà també un augment de recursos per a cadascun dels anys en què tirem endavant aquest projecte.

Evidentment comptem amb la implicació de tota la comunitat educativa de l’escola per a tirar endavant aquest treball, que de ben segur revertirà en poder gaudir d’una millor qualitat en el servei de l’escola i també en l’educació de l’alumnat.

Res més, finalment desitgem a tota la comunitat educativa que forma part del centre, que tinguem tots plegats un bon curs2010-2011

LA DIRECCIÓ

INFORMACIONS DE L'AMPA
  • Atenció pares i mares, us fem saber que encara hi ha places disponibles per a realitzar algunes de les activitats extraescolars. Per a rebre més informació podeu venir a l’escola la tarda dels divendres de 15 a 17 hores.

• Aquest curs continuem amb el servei de l’acollida matinal de 8 a 9. En principi hi ha uns nens que fan ús del servei habitualment, però també se’n pot fer ús de manera esporàdica. Si sabeu amb antelació el dia que s’haurà de quedar el vostre nen/a heu de demanar-li una sol·licitud al Sergi (oficial de serveis). En cas d’urgència o imprevist podeu portar el/la nen/a a les 8 del matí.

• Recordem a les famílies de l’escola que encara es pot pagar la quota anual de socis de l’AMPA, que té un preu de 20 €. Si no teniu el tríptic d’ingrés, podeu venir a l’escola els divendres de 15 a 17 hores que us en donarem un de nou. Moltes gràcies.

• Ja hem anat donant els rebuts de pagament del material de l’escola. Teniu de temps fins el 31 d’octubre. En cas que hi hagi qualsevol dubte o informació al respecte podeu passar per secretaria.

• Aquest estiu hem estat fent obres a l’escola. Concretament s’han canviat totes les finestres i persianes. També s’estan canviant les portes exteriors. A més s’ha canviat l’antiga caldera de gas de la calefacció per una de biomassa.

• També s’han fet altres remodelacions, degut a la incorporació d’un tercer curs de P-3. S’ha ampliat el pati de P-3 i s’ha enfosquit la sala de psicomotricitat per tal que els nens iles nenes de P-3 que es queden a menjador puguin fer la migdiada.

• Recordem a les famílies que el proper dilluns 11 d’octubre, i el dimarts 12 seran dies festius i que no hi haurà classe.