ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Aquest any 2010 tornem a tenir eleccions a Consell Escolar, la jornada de votacions probablement serà entre el 22 i el 26 de novembre. Cal renovar la meitat del sector pares i la meitat del sector mestres. Es tracta d’aquells membres del Consell Escolar que van ser escollits fa quatre anys.

El funcionament del Consell Escolar és molt senzill i tothom qui vulgui pot aspirar a ser escollit representant. La tendència del nostre centre és fer que siguin el màxim de participatius i (alhora) efectius i operatius, de manera que ens ocupin el temps just i necessari.

El paper del Consell Escolar en un centre és molt important,ja que té la decisió final en alguns dels aspectes més importants de l’escola. Algunes de les competències més rellevants del Consell Escolar són:

• Aprovar el projecte educatiu i les modificacions corresponents.
  •  Aprovar la programació general anual del centre.
  •  Elaborar propostes i/o informes relacionats amb el funcionament del centre
  •  Aprovar les normes d'organització i funcionament i les modificacions corresponents.
  •  Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l'evolució del rendiment escolar.
  •  Aprovar el pressupost del centre i el rendiment de comptes.
  •  Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.
  •  Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
  •  Aprovar les directrius per a la programació d'activitats escolars complementàries i d'activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.

Per tant, us animem a formar part del nostre Consell Escolar, ja que per a un bon funcionament de l’escola cal que el sector pares-mares hi sigui ben present. Podeu presentar la vostra candidatura a la direcció del centre.

I finalment, penseu que les persones escollides al Consell Escolar necessitaran el vostre recolzament. Així doncs, el dia de les votacions hem d’aconseguir que totes les mares i pares que tinguin un moment, participin activament i vinguin a votar.

INFORMACIONS DE L'AMPA
  • Atenció pares i mares, us fem saber que encara hi ha places disponibles per a realitzar l’activitat extraescolar de Futbol 7 Benjamins (nascuts el 2001 o 2002), entrenaments dimarts i dijous de 5 a 6.

• El taller de Cuina i el de Batuka necessiten més alumnes per tal de tirar endavant. Cuina es fa dimecres de 5 a 6:30, i batuka divendres de 5 a 6:30. ANIMEU-VOS I APUNTEU-VOS!!.

• Com ja és una tradició, volem felicitar a totes les famílies que han portat dibuixos i figures de la Castanyada, per decorar l’entrada de l’escola. MOLTES GRÀCIES A TOTHOM !!

• El dijous 14 al matí, les classes de van anar al Centre Cultural de la Rambla a realitzar l’activitat d’exploradors de l’art. Allà van visitar una exposició de fotografia i van fer un treball de fotografia tractant la tècnica dels punts de vista.
  • Les nenes i els nens de 3r de Primària també van anar al Centre Cultural de la Rambla per realitzar també l’activitat d’exploradors de l’art, el dimecres 20 pelmatí. Van fer una activitat adaptada al seu nivell tractant tècniques de fer fotografies.
  • El passat dijous 21 al matí,l’alumnat de 4t B van anar a visitar el Castell Cartoixa de Vallparadís i allà van poder realitzar un taller de construcció d’eines prehistòriques. La mateixa activitat la van realitzar els nens i les nenes de 4t A el divendres 22.
  • El passat dimecres 6 les nenes i els nens de 2n van realitzar l’activitat Bufalletres enquè el rondallaire Cesc Serrat explica uns contes als nens i a les nenes. Després faran una activitat amb els contes i en Cesc Serrat tornarà per tal que li expliquin allò que han fet