L’AMPA I L’ESCOLA

El proper mes de juny a l’escola farem un seguit d’activitats en què l’AMPA del centre té un paper molt important.

Comencem pel divendres 3, ja que a les 16:00 es farà l’Assemblea anual de l’AMPA a la que seria molt important que hi assistíssiu. Posteriorment a partir de les 17:00 també es farà un taller de globoflèxia per a les famílies.

El matí del proper dissabte 4, al centre farem una nova Jornada Esportiva d’Activitats Extraescolars. En aquesta jornada els diferents equips de futbol de l’escola faran un seguit de partits contra altres conjunts de diferents escoles. També es faran diverses exhibicions de patinatge, per part de les nenes i nens que fan aquesta activitat extraescolar.

El proper diumenge 5 l’AMPA de l’escola i les AMPES d’altres centres de la zona han organitzat una festa multicultural a la pista de Can Jofresa, a partir de les 11:30. Aquesta activitat està emmarcada en el Pla d’Entorn del que tots aquests centres formem part.

El divendres 10 està previst que es faci el tradicional sopar de l’AMPA. Esperem l’assistència de quantes més famílies, millor. Més endavant ja passarem més informació al respecte.

Aquest any tornarem a fer la Festa Fi de Curs del darrer dia, en un format molt semblant al que hem vingut fent en aquests darrers cursos, ja que ens sembla que agrada molt a tot l’alumnat. Cal remarcar que això és possible en gran part gràcies al suport logístic i econòmic de l’AMPA de l’escola.

És per tot això, i molt més que fan al llarg del curs, que volem agrair la gran tasca que es porta a terme des de la Junta de l’AMPA amb la col·laboració d’altres pares i mares que aporten (en la mesura que poden) aquell granet de sorra tant necessari per a tirar les activitats endavant de les que se’n beneficien les nenes i els nens de l’escola. Així doncs, constatem que una bona predisposició i una bona coordinació entre AMPA i escola afavoreix que es puguin tirar endavant projectes que aprofitin els nens i nenes.

Des d’aquí tot el nostre suport i agraïment.

Comuniquem a les famílies que les vacances de la Setmana Santa seran del 16 al 25 d’abril (ambdós inclosos). Per tant les classes es reprendran el dimarts 26 d’abril.
CADA MES: UNA IDEA PER A LLEGIR LLIBRES

Fem de la lectura un costum saludable, i per aconseguir-ho hem de crear les condicions adequades:

Habilitem un espai de la casa amb la tranquil·litat necessària i la llum idònia i establim uns horaris de lectura compartits.

Des de l’AMPA us informem que aquest estiu la Generalitat organitza les tradicionals estades en albergs per a nens i nenes de 5 a 16 anys emmarcades en el programa “L’Estiu és teu”. Podeu consultar informació a través del web www.xanascat.cat .

El dijous 3 les nenes i els nens de 2n van fer el taller de Salvador Dalí. En aquest taller van conèixer els aspectes destacats de la vida del pintor. Van fer alguns puzzles amb diferents obres d’aquest pintor i també van pintar amb guixos de colors.

El dimecres 23 també les classes de 2n van fer l’activitat d’educació viària. Un membre de la Policia Municipal va explicar a l’alumnat els trets principals de com circular pel carrer i com anar ben asseguts als cotxes.

L’alumnat de Primària de l’escola ha participat en el Concurs de Dibuix de la Caixa “Unnim”. Aquest concurs consisteix a fer una il·lustració per a un conte. L’escola en fa una sel·lecció prèvia que lliura al jurat. D’entre tots els dibuixos presentats el jurat en triarà uns quants que il·lustraran el conte quan s’editi. Els dibuixos presentats per les escoles s’exposaran al Centre Cultural de la Rambla entre el 28 d’abril i l’1 de maig. L’entrada és gratuïta i us animem a què l’aneu a veure.

L’alumnat de tota l’escola ha participat en el Concurs de Punts de Llibre que organitza la Biblioteca Central de Terrassa. De cada classe hem triat un punt de llibre que es presenta al concurs. El proper 13 d’abril es fa el lliurament de premis a la Biblioteca Central i del 13 d’abril al 30 de maig hi haurà l’exposició dels treballs presentats. L’entrada és gratuïta i també us animem a què l’aneu a veure.

El dimarts 1 al matí, les classes de P-4 Esquirols i Conills van anar a visitar la seu dels Mossos d’Esquadra. Allà van observar les diferents dependències i els van explicar l’ofici del policia.

El dijous 3 les i els alumnes de 3r van anar al Centre Cultural de la Rambla a realitzar l’activitat dels Exploradors de l’Art. Allà van veure una exposició de la Carme Solé Vendrell i van fer un taller d’il·lustració. Per la tarda havien de visitar el Castell de Vallparadís, però a causa de la pluja van haver de tornar a l’escola on van passar la resta del dia. Aquesta part de la sortida es farà un altre dia.

El mateix dijous 3 al matí, els nens i les nenes de 4t van anar a visitar el Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa. Allà van observar com era una indústria tèxtil de principis del S XX, i també van veure una exposició sobre l’oïda.

Dimarts 15 pel matí, les classes de 2n van anar a visitar l’estació de tren de Sabadell Sud de la RENFE, per tal de veure com funciona una estació de tren, ja que a classe estan estudiant els mitjans de transport.

El dimecres 23 al matí, la classe de 5è B va anar a fer una classe d’educació viària al recinte del Decathlon, en una activitat organitzada per la Policia Municipal. En aquesta activitat es van treballar els diferents senyals de trànsit i les normes de circulació. Aquesta mateixa activitat la va realitzar la classe de 5è A el dimarts 29.

El matí de divendres 25 les i els alumnes de P-5 Lleons i Elefants van anar a l’Auditori de Terrassa a veure l’espectacle titulat “La música ens mou”. En aquest espectacle, amb música en directe, els artistes van anar presentant diversos instruments als nens i nenes.