L’AMPA I L’ESCOLA

El proper mes de juny a l’escola farem un seguit d’activitats en què l’AMPA del centre té un paper molt important.

Comencem pel divendres 3, ja que a les 16:00 es farà l’Assemblea anual de l’AMPA a la que seria molt important que hi assistíssiu. Posteriorment a partir de les 17:00 també es farà un taller de globoflèxia per a les famílies.

El matí del proper dissabte 4, al centre farem una nova Jornada Esportiva d’Activitats Extraescolars. En aquesta jornada els diferents equips de futbol de l’escola faran un seguit de partits contra altres conjunts de diferents escoles. També es faran diverses exhibicions de patinatge, per part de les nenes i nens que fan aquesta activitat extraescolar.

El proper diumenge 5 l’AMPA de l’escola i les AMPES d’altres centres de la zona han organitzat una festa multicultural a la pista de Can Jofresa, a partir de les 11:30. Aquesta activitat està emmarcada en el Pla d’Entorn del que tots aquests centres formem part.

El divendres 10 està previst que es faci el tradicional sopar de l’AMPA. Esperem l’assistència de quantes més famílies, millor. Més endavant ja passarem més informació al respecte.

Aquest any tornarem a fer la Festa Fi de Curs del darrer dia, en un format molt semblant al que hem vingut fent en aquests darrers cursos, ja que ens sembla que agrada molt a tot l’alumnat. Cal remarcar que això és possible en gran part gràcies al suport logístic i econòmic de l’AMPA de l’escola.

És per tot això, i molt més que fan al llarg del curs, que volem agrair la gran tasca que es porta a terme des de la Junta de l’AMPA amb la col·laboració d’altres pares i mares que aporten (en la mesura que poden) aquell granet de sorra tant necessari per a tirar les activitats endavant de les que se’n beneficien les nenes i els nens de l’escola. Així doncs, constatem que una bona predisposició i una bona coordinació entre AMPA i escola afavoreix que es puguin tirar endavant projectes que aprofitin els nens i nenes.

Des d’aquí tot el nostre suport i agraïment.

LA DIRECCIÓ

• Comuniquem a les famílies que a partir del dilluns 6 de juny comença la jornada intensiva. L’horari per a tothom serà de 9 a 13. L’horari del menjador serà de 13 a 15:30 per a tots els nivells.

• També dir-vos que a partir del mateix dilluns 6 i fins el divendres 10 hi ha el termini de matrícula del nou alumnat a l’escola, en horari de 9 a 14. Per a les famílies de 6è és molt important que aneu als instituts a formalitzar aquesta matrícula, ja que podríeu perdre la plaça.

• Finalment fer-vos memòria que el proper dilluns 13 serà festiu i que el curs actual s’acabarà el dimecres 22 de juny.

CADA MES: UNA IDEA PER A LLEGIR LLIBRES

Animem-los a escriure, ja que l’escriptura i la lectura són processos que es poden complementar perfectament.

ACTIVITATS AL NOSTRE CENTRE

• El dimarts 3 les nenes i els nens de 1r van fer una activitat sobre el llapis. Van conèixer com és un llapis per dins i per fora i van fer-ne un treball.

• El dijous 5 van ser els nens i les nenes de P-5 els que van fer una activitat al centre. Concretament van fer un taller de reciclatge de paper. Van fer paper a partir de diaris vells.

• El divendres 13 les nens i els nens de P-3 van fer un taller de les petites mascotes a l’escola. Van veure una tórtora, unes tortugues, una serp i un ratolí de camp.

• Ara els toca el torn a l’alumnat de 4t que van fer un taller de ciència el dimarts 17. Van poder realitzar diferents experiments amb els estats de l’aigua.

QUADERN DE VIATGE

• El dijous 5 al matí, les nenes i els nens de P-3 van anar al Parc de Vallparadís a passejar i també van pujar al trenet, per tal de donar una volta.

• El dimarts 10 a la tarda l’alumnat de P-5 van anar al Teatre Alegria a veure un espectacle de llums i ombres titulat Ras.

• El dijous 12 les classes de P-4 Esquirols i Conills van anar d’excursió a Can Bonvilar tot el dia a fer un joc de pistes.

• També el dijous 12 els nens i les nenes de 3r van fer l’excursió de tot el dia, que s’havia aplaçat anteriorment per culpa del mal temps. Concretament van anar a la Mata i es van dirigir cap a la Coma d’en Vila per tal de veure la vegetació del bosc a la primavera.

• El dimecres 18 les classes de P-5 van anar tot el dia a Sant Esteve de Palautordera a veure el Circ Cric. Van poder visitar les instal·lacions del Circ i van veure dos espectacles.

• Dijous 19 els nens i les nenes de Cicle Superior van anar a La Mata d’excursió tot el dia. Van caminar cap al Montcau i els Òbits, tot fent diferents cites literàries dels llocs per on passaven.

• El dijous 26 les classes de P-4 van anar a l’Aeròdrom de Sabadell. Van pujar a l’avioneta i van veure els mitjans de transport i les diferents instal·lacions del recinte.

• El mateix dijous 26 l’alumnat de Cicle Inicial van anar a l’Auditori a veure un espectacle musical titulat Alla Corda. Van sentir com sonaven els violins, contrabaixos, violes i altres instruments de corda.

• Divendres 27 les classes de P-3 van anar a visitar la Comissaria de la Policia Municipal. Van visitar les dependències i van fer-los una petita xerrada sobre el seu ofici.

• Finalment el dimarts 31 les nenes i els nens de P-4 han anat a la Biblioteca Central on han visitat la secció infantil i els han explicat un conte.