EL CURS 2011-2012

Ja estem preparant el proper curs, el qual està ple de novetats, com ja haureu anat sentint a través dels medis de comunicació. A continuació us detallarem les dades aprovades en reunió de Consell Escolar que us poden interessar més, i que és gairebé segur que autoritzarà el Departament d’Ensenyament:

• El curs que ve començarà el dilluns dia 12 de setembre.

• Per a l’alumnat de P-3 es farà un horari adaptat en dos dies: el 12 i el 13 de setembre.

• L’horari que farem a tota l’escola serà:

• Matins de 9:00 a 12:30
    • Tardes de 15:00 a 16:30

Per tant desapareix l’acollida de migdia per a l’alumnat d’Educació Infantil

Els dies festius de lliure disposició seran els que s’han decidit en el Consell Escolar Municipal de Terrassa: 31 d’octubre, 9 de desembre, 20 de febrer, 30 d’abril i 28 de maig.

També s’ha sol·licitat de fer jornada intensiva el dia 22 de desembre i de l’11 al 22 de juny.

Les famílies i l’escola, al setembre, hauran de signar una carta de compromís educatiu en la que hi ha una sèrie de punts relacionats amb la convivència i el seguiment del treball personal, dels quals s’han de comprometre a portar a terme. Aquest document constarà als arxius de l’escola i la família en tindrà una còpia.

Finalment, només ens resta desitjar-vos unes bones vacances d’estiu, en nom de tot el claustre de l’escola.

• Recordem a les famílies que entre els dies 29 i 30 de junylliurem els informes del tercer trimestre. És molt important l’assistència a aquestes entrevistes, ja que a més de l’informe també us donaran les informacions bàsiques del proper curs (dates importants, llibres de text, etc...).

• Aquelles famílies que sapigueu que els vostres fills o filles no continuaran a l’escola heu de passar per direcció a comunicar-ho i signar el document de baixa.

• Aquest estiu, i durant el mes de juliol, es farà un casal d’estiu a l’escola que portaran a terme els monitors i les monitores de l’esplai Guadalhorce.
CADA MES: UNA IDEA PER A LLEGIR LLIBRES

• 9. Animem-los a escriure, ja que l’escriptura i la lectura són processos que es poden complementar perfectament.

ACTIVITATS A L'ESCOLA

• Durant el mes de juny diferents grups-classe de l’escola han fet representacions teatrals tant per a altres grups-classe de l’escola, com per a les famílies. Des d’aquí volem felicitar a tots els nens i totes les nenes que han participat en aquesta activitat.
INFORMACIONS AMPA

• Informem a les famílies que aquest dimecres 22 celebrem la festa fi de curs de l’escola. Des de l’AMPA hem col·laborat amb la contractació dels inflables, la realització de parades amb activitats manuals per a les nenes i nens i es reparteixen gelats i aigua per a tothom.

• Aprofitem aquest espai per desitjar-vos unes bones vacances d’estiu i que ens puguem retrobar tothom el setembre vinent.

• El dimecres 1 al matí, les classes de 1r van anar a Can Bonvilar a veure diferents animals de granja. Allàvan poder visitar l’entorn i també van treballar en un hort, cavant i plantant.

• El dijous 2 les nenes i els nens de 2n van anar a l’Obac. Allà van poder observar el paisatge de muntanya i conèixer una mica algunes plantes de la zona. També van visitar la Casa Nova i la Casa Vella de l’Obac.

• El dilluns 6 el grup de P-4 B van anar a veure l’hort d’un familiar d’un nen de l’escola. Allà els va ensenyar els conreus que hi tenia i també quines són les eines que es fan servir per treballar-lo. Aquesta visita també la van fer els nens i les nenes de P-4 A el dilluns 20.

• El dimarts 15 el grup de 2n A va anar a visitar la seu del FUPAR, van visitar els tallers ocupacionals i van poder experimentar el que és el treball en cadena. De pas també van veure diferents plantes que hi ha al garden. El dimecres 16 la classe de 2n B va realitzar la mateixa activitat.

• El divendres 17 les noies i els nois de van realitzar la sortida lúdica del Tibidabo. Allà van passar tot el dia pujant i entrant en les diferents atraccions del Parc, on també hi havia altres grups escolars. De ben segur que van passar un bon dia.

• Al llarg del mes, els diferents grups d’Educació Infantil han anat a la ludoteca de Can Jofresa i han pogut jugar una estona amb les joguines que hi ha allí.