DIA DE LA PAU
Pels nens de 3r i 4t
El dia 28 de gener de 2005 va ser el dia Escolar de la No Violència i la Pau. Tots els nens i nenes de l’escola vam pujar al gimnàs a celebrar el dia de la pau. El vam fer divendres 28 perquè el diumenge no hi havia col·legi. Primer els nens de sisè que són l’Alejandra, en Guillermo, en Manel, la Melani i l’Oriol van llegir el Manifest de la Pau.

Eram p3, p4, p5, 1r, 2n, 3t, 4t, 5è i 6è . Aquell dia va ser fantàstic per tots, però per l´Aïna no, perquè estava malalta i no va venir al cole. Dies abans cada nen va decorar un tros del puzzle i també vam dibuixar la nostra mà en un paper. Quan la vam tenir feta la vam pintar, retallar i a dins de la mà vam escriure un missatge de pau. El divendres, entre tots, vam muntar el puzzle de lletres. A mi, la Belen, en Pedro, l’Elia i en Bryan ens va tocar muntar la lletra U, els de P-5, 1r i els de 2n vam muntar el símbol de la Pau. Va quedar molt bonic.
A la foto estem enganxat la mà que vam fer de paper i a dins de la mà hi havien escrits missatges molt bonics perquè no hi hagin més guerres i tothom visqui amb PAU. Després les senyoretes van escollir una nena o un nen perquè llegís la mà que volgués. Jo vaig triar una una mica embolicada perquè donava la volta i no es podia llegir. Vam fer coses divertides i ens ho vam passar molt bé.