Totes les persones que configuren les seccions necessàries pel bon funcionament i avinentesa entre els pares i mares i el Centre Docent, fan un esforç desinteressat amb l'objectiu de consolidar una educació de qualitat i respecte en tots els aspectes, dedicant bona part del seu temps lliure. A canvi reben con a recompensa el somriure de molts dels nens, nenes, pares i mares amb els que tracten.

L'AMPA, a més de gestionar les anteriors activitats esmentades, també realitza conjuntament amb la comissió econòmica del Consell Escolar, la gestió administrativa corresponent a les quotes de material i piscina. Es gestiona el cobrament directe als pares i el corresponent abonament a l'escola per la compra del material socialitzat.

Donem suport a aquest sistema perquè comporta una sèrie d'avantatges: tots els alumnes treballen amb el mateix material, s'eviten les rivalitats quan cadascú duu el seu, els nens i nenes aprenen a respectar el material perquè és de tots, es redueixen les despeses per a les famílies i finalment ajuda que els mestres coordinin millor les seves tasques.

Estem a la vostra disposició tots els dies des de les 17'00 a les 18'00 hores al despatxet de l'AMPA.

Disposem d'una bustia situada al costat de la porta de l'AMPA per qualsevol suggeriment, consulta, ...

MEMBRES I CÀRRECS

PRESIDENT

Manolo Guerrero

VICE-PRESIDENTA

Raquel Fornieles

TRESORER

Jose Antonio Domingo

COORDINADOR DE MENJADOR

Pilar Casajuana i Ignasi Wennberg

Temes de Menjador

COORDINADOR D'ESPORT

Mari Carmen Duran

Temes d'esport

COORDINADOR MARES/PARES DELEGATS

Mercè Paltrè i Pepi Miralles

Coordina a les mares/pares delegats/des amb l'AMPA

COORDINADOR DE FESTES I SORTEIGS

Anna Rosa Fuente i Gemma Pérez

Organitza les festes escolars i de l'AMPA. coordina els sorteigs organitzats per l'AMPA.

COORDINADOR D'EXTRAESCOLARS

Andrés Jiménez i Carolina Ibáñez

Coordina les relacions entre les empreses d'extraescolars i l'AMPA. També els coordinadors de cada activitat pel bon funcionament de l'activitat.

COORDINADOR DE COMUNICACIONS

Anna Gayà i Silvia Sevilla

Obre tota la correspondència de l'AMPA i la classifica. Estableix comunicació entre:

AMPA-AMPA

AMPA-PARES-MARES

AMPA-FAPAC

EDUQUEM MÉS ENLLÀ

NOVETATS A LES EXTRAESCOLARS

Aquest curs hem introduït diversos canvis en les activitats extraescolars:

Trobareu tota la informació detallada de les activitats extraescolars i del contingut de les mateixes en els enllaços que hi ha a continuació:

Descarregar butlletí infantil Descarregar butlletí primària

* Comunicat baixa activitats extraescolars (document PDF).

* Comunicat d'incidències extraescolars (document PDF)

La nostra tasca

Organigrama