Montcada i Reixac

La nostra escola és una edificació moderna i actual, encara que no sempre ha estat així. Va iniciar el seu funcionament a l’edifici on és situat l’actual IES Montcada III. L’any 1980 va iniciar-se la construcció del parvulari; més tard i per tal d’ampliar les seves instal·lacions, per necessitat de matrícula, s’ubiquen barracons on havia el camp de futbol situat al centre de la localitat. Així que, poc a poc, i sense deixar l’activitat educativa, es va anar avançant en el procés d’edificació i remodelació contínua de l’edifici per fases.

Mentrestant, la matriculació de l’alumnat va augmentant i de forma progressiva es va anar convertint en un centre de dues línies educatives. Definitivament el curs 95-96, ja es pot considera l’edifici completament acabat i ja podem gaudir tots plegats, des de P3 fins a 6è de Primària, dels nous serveis.

CEIP REIXAC

Dr. Buxó, s/n