EQUIP DE RECERCA

COORDINADORA

Beatriz Castan i Prats, mestra d’Educaciķ Especial del CEIP Riera de Ribes, membre del Grup de l’ICE de la UAB “La cultura matemātica de les persones”.

MEMBRES

Núria Borrās i Rovira, tutora de 6č, membre del Grup de l’ICE de la UAB “La cultura matemātica de les persones”.

Mercé Cuadras i Pagés, Directora del centre, mestra d’Educaciķ Infantil, membre del Grup de l’ICE de la UAB “La cultura matemātica de les persones”.

Neus Milā i Vidal, tutora de 6č, membre del Grup de l’ICE de la UAB “La cultura matemātica de les persones”.

Maite Ollé i Sanchez, mestra d’Ed. Infantil.

Mari Cruz Romera i Carreņo, Secretāria del centre, tutora de 1r de Primāria

Marta Utset Canal, Cap d’Estudis del centre, tutora de 4t de primāria

COL.LABORACIONS EXTERNES: ASSESSORS

Carlos Gallego Lāzaro, Professor de Didāctica de la Matemātica de l’Escola de Formaciķ del Professorat i Facultat de Psicopedagogia Blanquerna, de la Universitat Ramon Llull, Coordinador del grup de l’ICE de la UAB “La Cultura matemātica de les persones”.

Albert Rigol Muxart, de la Unitat de Formaciķ del Professorat de l’ICE de la UAB, responsable del grup “La cultura matemātica de les persones”

C.E.I.P. Riera de Ribes,
escola pública
Av Onze de Setembre s/n