PROJECTE PEL PLA EXPERIMENTAL DE LENGÜES ESTRANGERES

“ ORAL ENGLISH FUN”

El projecte consisteix en augmentar les hores d’anglès a l’aula, sobretot a nivell oral, afavorint la partició de grups amb la finalitat de millorar el nivell de comprensió i expressió oral en aquesta llengua.

Com a objectius específics destacarem:

-         oferir sessions reduïdes de mig grup per proporcionar a l’alumnat una major atenció individual i alhora més ocasions per poder utilitzar la llengua.

-         Fomentar la utilització de les TAC per a potenciar i reforçar el treball de llengua anglesa que es fa a l’aula.

-         Adonar-se de la importància actual de l’anglès com a llengua de comunicació entre parlants de diferents idiomes.

-         Afavorir la formació del professorat implicat en el projecte en funció de les necessitats de l’escola.

-

Pretenem que en acabar l’educació obligatòria, el nostre alumnat utilitzi normalment i correctament les dues llengües oficials i tingui un coneixement i una capacitat d’ús de la llengua anglesa, que l’ajudi a comprendre i emetre missatges orals i escrits senzills en aquesta llengua.

VEURE