CEIP ROCAFONDA

Plans Educatius d'Entorn

El Departament d'Educació ha iniciat, dins del Projecte Educatiu de Mataró i el Pacte de Desenvolupament Econòmic i Social, els Plans Educatius d'Entorn (PEE) per tal de promoure la cohesió social entre les diverses parts implicades en el sistema educatiu i l'ús de la llengua catalana. Tot això s'articula a partir dels centres escolars, mitjançant la posada en marxa d'activitats com tallers de llengua, casals d'estiu, activitats extraescolars compartides, reforç escolar, etc.
La nostra escola és una de les implicades en aquests plans a la ciutat de Mataró, que engloba els barris de Cirera, Palau, Vista Alegre i Rocafonda.

Algunes de les activitats que es realitzen o està previst que es realitzin a la nostra escola són:

1. Aula d'estudi assistit per poder ajudar aquells alumnes que ho necessitin en les activitata acadèmiques i curriculars.
2. Projecte de famílies guies.
3. Aula de música extraescolar: sensibilització, iniciació i conjunt instrumental.
4. Contes a l'escola.
5. Espai de trobada. Parlem-ne.

Si voleu una informació més complerta, cliqueu sobre l'enllaç.