CEIP ROCAFONDA

ESCOLA VERDA

Som Escola Verda des del curs 2008-2009.

Els nostres objectius a nivell general són:

-Millorar en tots aquells aspectes que suposin ser més respectuosos amb el medi que ens envolta.

-Fomentar els hàbits i valors als alumnes en el treball que fem dia a dia.

-Aprendre a valorar els recursos energètics, aigua,energia,dels que gaudim i no malbaratar-los.

-Adquirir uns comportaments adreçats a la millora i conservació dels espais verds tant a dins com a fora del centre.

-Gaudir del contacte amb la natura.

-Fer participar els alumnes en la gestió ambiental del centre creant la Comissió Verda d’alumnes.

Parlem d’una nova filosofia de vida, una nova manera de veure el món i d’actuar, de fer i de ser, és a dir de VIURE.

Volem que el nostre projecte educatiu impliqui una ambientalització del currículum, de la gestió sostenible del centre i la relació amb l’entorn, que vol dir conèixer-lo, estimar-lo i sentir se’n part activa.

El nostre treball mediambiental es centra en els àmbits següents:

-L’hort i l’entorn natural.

-El compostatge

-El reciclatge.

-L’aigua , l’energia i el seu bon ús.

-El treball amb la Comissió Verda d’alumnes.

-La informació i difusió a través dels diversos mitjans.

-El contacte amb altres centres i entitats mediambientals.

VEURE