CEIP ROCAFONDA

Projecte d'innovació Punt Edu

Amb aquest projecte pretenem donar un impuls significatiu a la biblioteca com a espai de recerca d'informació i ampliar les activitats per a potenciar-ne l'ús per part de la comunitat escolar. Volem que dins l'horari tinguin cabuda aquestes activitats i totes les encaminades a potenciar el gust per la lectura; també els hàbits i tècniques d'estudi i aprenentatge que es poden desenvolupar a partir de les activitats de la biblioteca-mediateca.

Fins ara hem fet:

- Revisió del fons de llibres, donant de baixa tot el que ha quedat malmès o absolet.
- Introducció del nou programa PERGAM i catalogació informàtica del fons de llibres de coneixements.
- Constitució d'una nova comissió de biblioteca on hi hagi pares i mares.
- Ampliació de les activitats de biblioteca dins l'horari escolar adreçades a l'alumnat.
- Elaborar periòdicament un full informatiu de biblioteca.
- Incloure les activitats que es derivin dels plans d'entorn i CRP

VEURE