MOSTRA DE TEATRE 2014

El dimarts 25 de febrer els alumnes de la  classe de 3r de primària de l'escola, acompanyats per la seva tutora Sara, van representar l'obra de teatre: "La bella no dorment" al Teatre de la Salle.
Des què va començar el curs han estat treballant en aquest projecte: llegint, memoritzant, dramatitzant el text perquè surti perfecte. Dimarts, tota l'escola es desplaçà al teatre per fer d'espectadors i a animar als nostres actors i actrius.

Tots els actors i la seva senyoreta Sara van ser felicitats pel claustre de l'escola i la Regidora d'Ensenyament que va assistir  a la representació de l'obra.
Cal recordar que les senyoretes Núria i Joana van col.laborar amb el decorat i també els agraïm la seva participació.

A l'arribar a l'escola, els protagonistes van ser convidats a un esmorzar per celebrar la magnífica representació.

D'aquí a dues setmanes els pares seran convidats a l'escola com a espectadors.

NENS I NENES DE TERCER I SENYORETA SARA, MOLTES FELICITATS PEL TREBALL BEN FET!!!!!!!

Aquí us deixem algunes fotos i el vídeo de la representació. ESPEREM QUE US AGRADI!!!