FESTA FI DE CURS
L'últim dia lectiu, el 19 de juny, va ser una jornada amb un programa molt variat:
Vam començar amb el clàssic partit de futbol que disputen els alumnes de 6è i els profes. El resultat va ser d'empat ( 3 a 3 ).
Després, nombrosos grupets de nens i nenes de 3r a 6è ens van oferir un gran repertori de balls.
Es van repartir les orles als alumnes de 6è que ja ens deixen per continuar els seus estudis als instituts.
No va faltar un refrescant gelat per tothom i,com a cloenda, vam gaudir amb el concert del Xavi Ciurans i els seus alumnes de l'Aula de Sons i... la gran novetat d'enguany va ser l'actuació d'alguns alumnes de la nostra escola (de 4t, 5è i 6è), què havien fet un taller de "garrotins". Va ser un èxit !!!
I ja ens vam acomiadar amb petons i abraçades, desitjant-nos un bon estiu i molt bones vacances !!!!!!!