ELS ALUMNES DE SISÈ COL·LABOREN AMB EL BANC D'ALIMENTS
Per 7è any consecutiu, els 4 Bancs d'Aliments de Catalunya van organitzar el Gran Recapte d'Aliments.
El Banc de les comarques de Tarragona té la seu a Reus i un dels seus coordinadors, el Sr. Antonio Garcia, va venir a la nostra escola a fer una xerrada sobre el funcionament dels Bancs d'Aliments i la gran tasca social que porten a terme.
El divendres 28 de novembre, els alumnes de 6è van fer de voluntaris al supermercat "Aldi", molt proper al nostre barri. En petits grupets, hi van estar col.laborant durant tot el matí, recollint i col.locant en caixes tots els aliments que la gent donava solidàriament.
Us volem transmetre algunes de les opinions expressades pels mateixos nens i nenes voluntaris el mateix dia d'estar col.laborant en el Gran Recapte:
- Amb la nostra feina ajudarem a moltes persones.
- Hem donat les gràcies a tots els que han fet algun donatiu.
- Ens hem sentit molt útils i alguns de nosaltres repetiran el dissabte.
- Hem fet una bona acció de cara als més necessitats.
- Donem les gràcies per haver pogut participar.
- Ha estat una experiència molt positiva.
Tots, sense excepció, estaven plens d'entusiasme i per arrodonir aquesta tasca, el dia 4 de desembre vam desplaçar-nos fins al polígon Agro-Reus, al magatzem on van a parar tots els aliments recollits durant els dos dies del Gran Recapte.
Vam estar buidant caixes, classificant, organitzant i col.locant els productes per tal de deixar-los a punt pel seu posterior repartiment.Vam treballar molt a gust i aquesta feina ens va fer sentir molt contents i satisfets!!!!