CONCURS TÍSNER DE CREACIÓ DE JOCS EN CATALÀ

Els alumnes de 5è i 6è s'han presentat al 2n concurs Tísner de creació de jocs de català, juntament amb 36 centres més de tot Catalunya.
L'objectiu d'aquest concurs és que alumnes, mestres i escoles descobreixin la faceta lúdica i creativa de la llengua catalana creant el seu propi joc.
Els alumnes de 5è han participat amb el joc "L' hora del campanar", on els jugadors hauran de ser els primers en arribar a dalt de tot del campanar. Per fer-ho, hauran de saber posar l'hora que els demani el campaner del seu rellotge.
Els alumnes de 6è han participat amb el joc no competitiu " El parxís vertebrat",on els jugadors hauran de respondre correctament les preguntes sobre els 5 grups d'animals vertebrats per poder avançar i arribar a la casella final.

---------------------------------------------------------

El dia 8 de maig una vintena d'alumnes de 5è i 6è , acompanyats per l'Elena i la Rosa Mari, van anar a Barcelona per recollir els diplomes de participació en el concurs. L' acte va tenir lloc a l'antiga estació del Nord i va ser presentat pel Roger de Gràcia. Hi van assistir uns 800 alumnes dels 38 centres participants. Va ser una experiència fantàstica!!!!!
Aquí teniu unes quantes fotos i el reportatge el podreu veure al telenotícies del mateix dia 8 de maig i a l'Info K del dia 9 de maig.

PER VEURE TOT L'ÀLBUM CLICA DAMUNT DE LA FOTO

jocs tisner 2016