EL GRAN RECAPTE 2016
El Banc d'Aliments de Catalunya organitza, des de fa molt de temps, el Gran Recapte i aquest any es va fer els passats dies 25 i 26.
El 25 de novembre els alumnes de 6è van fer de voluntaris al supermercat "Aldi", col.laborant durant tot el matí en la recollida d'aliments que la gent donava solidàriament.
El dilluns 28 de novembre els alumnes de 6è es van desplaçar al polígon Agro-Reus, al magatzem on van a parar tots els aliments recollits durant els dos dies del Gran Recapte.Allí van treballar amb moltes ganes buidant caixes, classificant, organitzant i col.locant tots els productes, deixant-los a punt per a ser repartits.
Va ser una feina molt profitosa i van estar molt contents i satisfets de la seva tasca com a voluntaris!!!

PER VEURE LES FOTOS CLICA DAMUNT DE LA IMATGE