Responsable: Laura Mur, Lurdes Daura
EDUCACIÓ INFANTIL
Participar en l’activitat col•lectiva.
Identificar els noms dels components d’una recepta.
Col•laborar en l’elaboració d’una recepta.
Reconèixer i adquirir el vocabulari emprat
CICLE INICIAL
Llegir un text breu amb correcció i entonació.
Expressar-se de manera clara i entenedora.
Participar en l’elaboració de la recepta.
Reconèixer les característiques nutricionals més importants d’alguns aliments.
CICLE MITJÀ
Memoritzar un text breu.
Expressar-se amb claretat i entonació.
Participar en l’elaboració de la recepta.
Descriure el procés d’elaboració amb ordre i correcció.
Mostrar interès per una activitat comuna.
Reconèixer les característiques nutricionals més importants del aliments utilitzats.
CICLE SUPERIOR
Descriure una acció amb el vocabulari adequat i amb correcció.
Memoritzar un text breu.
Explicar el procés d’elaboració que s’ha seguit.
Participar amb il•lusió en una activitat comú.
Reconèixer les característiques nutricionals dels aliments utilitzats
|
|
|
|