Recepta 26
Mª Cinta Juanós i Rosa Avante
LA RECEPTA

Necessitaries:

• Una culleradeta de temps.
  • Un polsim de curiositat.
  • Una rajola d’acceptació.
  • Un pessic de confiança.
  • Un raget de pensaments positius.
  • Una mesura de responsabilitat. I, finalment,
  • Un grapat de bones emocions, intencions i sentiments.

PAU : Uff... parlaves d’una elaboració lenta... com es faria doncs?

LLUÍS : Mira, en realitat el que cal és remenar tots aquests ingredients ben remenats i el gran secret és després deixar-ho reposar.

MIRIAM : I és que és ben cert que tenir pensaments positius ens ajuda a viure més bé. Sentir curiositat per aprendre i tenir confiança en el que sabem fer, ens dóna seguretat. Conèixer les nostres emocions i aprendre a controlar-les, que no és gens fàcil, ens fa estar més bé amb nosaltres mateixos.

MONTSERRAT : Estar oberts a conèixer altra gent i altres maneres de pensar, ens dóna noves experiències per poder ser més feliços. Ser responsables amb les coses que fem i amb l’entorn, ens fa estar bé amb nosaltres mateixos i amb els altres. I, tenir temps per estar sols, un temps de relació amb els altres i un temps per als altres, ens dóna benestar.

JASMINA : Lluitem perquè aquesta recepta s’estengui com la pólvora perquè, no ens enganyem, la realitat és la que és... però no ens hem de rendir... les paraules poden ser belles aliances o contràriament combatius i violents canons.

MARIA : Els nostres pensaments poden esdevenir grans virtuositats o bé imperiosos obstacles, el camí a escollir és, òbviament, lliure, escollir el bé o el mal és qüestió de cadascú i aquesta decisió portarà lligades unes conseqüències.

JASMINA : Tot depèn, per tant, de nosaltres i, el que està clar, és que si les nostres paraules, aquests sentiments dels quals parlàvem disparessin els nostres bombons, que dolça seria la vida en el món.

AARON : Doncs amb tota aquesta dolçor ens acomiadem desitjant-vos un bon estiu i oferint-vos el que ha estat per a nosaltres el pas per aquesta escola i que va expressar molt bé la nostra companya Montserrat un dia a l’hora de Castellà:

MONTSERRAT:

RECUERDOS DE MI ESCUELA

Sexto ya se termina,
el próximo curso no estaré aquí.
Empezaré una nueva vida,
pero sin olvidarme de ti.

¡Ay mi escuela!, cuántos recuerdos.
Profesores, aulas y demás.
Me han enseñado tantas cosas,
cada una, algo especial.

Me da pena tener que irme,
Ha sido una buena etapa,
la que nunca pienso olvidar.
Expresaros las gracias por todas las cosas,
es lo más grande que os puedo dar.

TOTS: Fins sempre!!!

Bones vacances!!!!!