FESTA DE LA TARDOR: LA CASTANYADA

La festa de la tardor és la primera que celebrem cada curs i mobilitza a tota l'escola: mestres, pares i alumnes. Cada classe o cada cicle, fa unes activitats diferents i el dia abans de Tots Sants fem una festa col·lectiva al vestíbul i al pati de l'escola.
Aquest curs 2006-2007 ho celebrem una mica diferent. Algunes classes fem panellets, altres pastissos, altres berenars amb codonyat,...Tothom decora l'escola i el dia 31, al matí, fem una gran festa al pati. A la tarda sortim a bereran al pati i menjar-nos tot allò que hem elaborat a la classe.
Programa de la festa.

decoració:

els fantasmes arriben
i la castanyera es manté
quina por!
el mural de la tardor de P3
els de tercer fan pastissos
i els de pàrvuls panellets
la festa al pati:

curs 2005/2006:

Aquest curs 2005-2006, tota l'escola ha fet panellets gràcies a la col·laboració de l'AMPA que ens ha comprat els materials i després els ha cuit al forn de la cuina. També ens ha portat un bon sac de castanyes torrades.
MOLTES GRÀCIES!!

L'escola ha estat decorada i el dia 31 a la tarda hem fet una festa amb danses i cançons a l'entrada. Després els castanyers i castanyeres de sisè ens han repartit les castanyes i panellets al pati on hem acabat amb una gran alegria.

els castanyers amb alguns parvulets
dansant al vestíbul
un moment de les actuacions
menjant panellets i castanyes a la classe
els castanyers repartint panellets
i que bons que són...!

Podeu veure com va ser la festa del curs 2004/2005:

les castanyeres de sisè a les classes
les classes donen la benvinguda a les castanyeres
la festa al vestíbul
la festa al pati
treball de tardor de 3er.

curs 2003-2004:

EDUCACIÓ INFANTIL

Els més petits pintem fulles, bolets i castanyes per decorar la classe.
També estudiem els fruits de la tardor i en fem un dossier.
La senyoreta ens explica el conte de la Castanyera.
Fem bossetes per posar les castanyes.

El dia de la festa va arribar la Castanyera a les classes i ens va portar castanyes i panallets.
Nosaltres li vam cantar les cançons que havíem après i li vam ballar unes danses.

Heu vist quina castanyera més velleta va venir?
Va portar castanyes i panallets per a tothom.
Que bona que és !!

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

Els alumnes de 1er i 2on. vam fer un dossier sobre els panallets i productes de la tardor amb endevinalles i poemes.
També vam fer murals per decorar el passadís i figures amb plastilina
Els de 3er i 4art es van dedicar a estudiar les noves tradicions i van omplir l'escola de carbasses i gats per celebrar el Halloween.

Els més grans, o sigui els de 5è i 6è, vam treballar les dites i tradicions de Tots Sants i la tardor i en vam fer murals per decorar l'escola.
Els de sisè es van disfressar de castanyers i castanyeres i van anar a totes les classes convidant als nens a sortir al pati per menjar castanyes i panallets i fer una gran festa.

{continguts}

CEIP Els Secallets Coma-ruga