L'ESCOLA
ACTIVITATS
LA REVISTA
ENLLAÇOS

TVQ, la televisió de l'escola
08027249 CEIP Segimon Comas
Sant Quirze de Besora
  VISITA DE L'ESCRIPTOR PERE MARTÍ Xerrada als alumnes de Cicle Inicial
  NOTICIARI CICLE INICIAL Visitem El 9NOU
  English Instructions
  Publicitat
  1.Xocomonsters 2.Atomic 3.Despiertate 4.Petadon 5.Telemon 6.Cremaning
  7. Patatacrunch 8.Plufo
  Carnaval Desfilada de màscares a l'escola.
  M. Dolors Alibés L'autora ens va visitar a l'escola .
  LA DEPURADORA Els alumnes de cicle superior van visitar la depuradora de Torelló.
  TV RIPOLLÈS Visita d'educació infantil a les instal.lacions de la TV del Ripollès.
  TVO Visita de cicle inicial a les instal.lacions de TVO. Els alumnes van poder presentar un noticiari.
També van sortir a les notícies del vespre
  UVIC Visita de cicle mitjà a les instal.lacions de la Universitat de Vic. Van poder fer de presentadors, càmeres i regidors i experimentar amb el croma VIDEO
  NOTICIES TVQ Visita de cicle superior a les instal.lacions de la Universitat de Vic. Van poder produir el seu propi informatiu.
  1.l'eclipsi 2.Viu el Parc 3.Projecte Rius 4.La castanyada 5.Tallers de poesia 6.Tallers d'anglès 7.Esmorzars saludables 8.Activitats extraescolars
9.Reportatges: la tardor
el lynx el cangur

No podeu veure el video?