L'ESCOLA
ENLLAÇOS

ESCOLA DE PARES I MARES AUTÒCTONS I IMMIGRANTS

EXPLICACIÓ DE L’ACTIVITAT
Taller amb la finalitat de compartir idees i facilitar la integració a les famílies estrangeres organitzada per l'AMPA del CEIP Segimon Comas i patrocinat pel Consell Comarcal i la Regidoria de Benestar Social de l'Ajuntament de Sant Quirze de Besora.
OBJECTIUS DEL TALLER
· Integrar en el funcionament de la dinàmica escolar pares i mares de l'escola autòctons i immigrants.
· Aprendre a compartir interessos i experiències de cultures diferents que formen part de la comunitat educativa.
· Fomentar la participació de les famílies autòctones i immigrants en activitats locals a partir de la implicació en l'organització d'activitats lúdiques que l'escola hi està implicada.
· Generar diàleg i cohesió social a partir de la convivència i realització d'activitats comunes entre pares i mares.
· Participar activament en activitats que es porten a terme a l'escola.

CARACTERÍSTIQUES DEL TALLER
Durada del taller: 40 hores.
Periodicitat: 3r trimestre curs 2004/05 i 1r trimestre curs 2005/06.
Mòduls de treball:
Mòdul 1: Projecte Quixot -elements plàstics i vestuari-.
Mòdul 2: Alimentació
Mòdul 3: Compartim festes tradicionals