Projecte de
treball del CEIP Segimon Comas i El Centre de Sant Quirze de Besora. (Curs 2003-2004)

Taller « la veu i el gest en la caracterització de personatges» Cicle inicial

El taller que porta el nom de "el gest i la veu en la caracterització de personatges" va consistir en explicar com a partir d'un tipus de veu i un gest es pot crear un personatge i l'acció d'aquest personatge. Es va exposar una colla d'exemples i seguidament es va plantejar una situació als alumnes perquè durant 10 minuts i per grups fessin una proposta de creació de personatges mitjançant la veu i el gest. Seguidament es mostraren les propostes dels diferents grups i es feu una reflexió sobre com poden sorgir personatges diferents a partir de veus diferents i com el gest ajuda a la concreció de l'acció i de l'aspecte físic i psicològic del personatge.