L'ESCOLA
LA REVISTA
ENLLAÇOS

EDITORIAL
Corren veus de guerra, murmuris de campanyes per combatre la fam, xivarri de manifestacions i aturades, crits de dolor provocat per bombes que no paren de caure, silencis i desenganys.
No estem en el millor moment per fer volar coloms i malgrat tot no deixem d'actuar convençuts que cada dia es construeix quelcom de nou i positiu.
És per aquest motiu que aquest Xerraire vol ser un homenatge a les paraules que ens permeten construir idees creatives, a les paraules que ens fan agermanar quan junts escoltem un poema demanant la pau, a les paraules que ens ajuden a comunicar-nos, a les paraules que s'encadenen, es barregen, s'ajunten i es separen i fan mil i una combinacions mentre nosaltres sols pensem que juguem, però mica a mica el joc esdevé realitat i aprenentatge i aleshores hem fet la descoberta que aprenem aprenent.
Des d'aquí us volem convidar a llegir aquest Xerraire on hi trobareu una mostra del treball que hem fet aquest trimestre a l'escola i a cridar tots plegats que només volem la PAU.