ELS PARES DIUEN

UN SANT JORDI GUERRER

Una altra primavera i amb ella arriba la nostra festa literària i amorosa per excl.lència: Sant Jordi. Però aquest any malauradament ens toca viure uns temps massa violents. Malgrat que Sant Jordi és un guerrer no en potenciem mai aquesta imatge i en aquests dies l'hauriem de veure encara més com el portador de la rosa de l'amor. Sembla que si tot va com ara el dia 23 ja s'haurà acabat una guerra injusta , tant injusta i desgraciada com ho són totes. I a més aquesta encara és més hipòcrita que totes. Els angloamericans ( amb el suport del senyor Aznar que vergonyosament representa l'Estat espanyol) ara resulta que volen alliberar al poble iraquià d'un dictador terrible, cruel i omnipresent. Però senyors! aquest dictador fa vint-i-quatre anys que és al poder!. Fa 24 anys que sotmet a tot un poble i fins ara ningú se n'ha enrecordat dels iraquians. Quina gran hipocresia que envolta tota aquesta campanya bèl.lica. Però a més de tot això potser sí que els angloamericans i el senyor Aznar es pensen que ens ho creiem. Potser si que creuen que el poble no hi veu més enllà, potser si que voldrien tornar a allò que en època del despostisme il.lustrat deien els governants: tot per el poble però sense el poble. Jo crec que tota la societat hi veu molt més clar i molt més enllà i que tard o d'hora passarem factura a aquests mals governants que ens ha tocat patir.
Des d'aquí tots els pares i tota l'Escola diem NO A LA GUERRA!.

Bon Sant Jordi.
AMPA i Escola Segimon Comas