L'ESCOLA
ENLLAÇOS

ANEM AL TEATRE
CICLE MITJÀ

El dia 27 de novembre, els alumnes de tercer i quart vam anar al teatre Cirviànum de Torelló, a veure una obra de teatre titulada "Històries de la botiga encantada".

Us expliquem una mica el seu argument:
Es tracta d'una botiga on hi treballa l'amo Que es diu Tomeu i dos treballadors que es diuen Robertina i Florentino.
Un dia hi va anar a comprar un mag, a l'hora de tornar-li el canvi es van equivocar, ell es va enfadar tant que va fer un encanteri i a partir d'aquí, En Tomeu, la Robertina i en Florentino han d'anar allà on el vent els porta i quan arriben han d'explicar contes que troben escrits en les fulles dels arbres fins que el vent se'ls emporta a un altre lloc.
Els contes que van explicar van ser: La vida i miracles del Rei del Món, després vam viatjar a la Xina on vam veure les peripècies de dos xinesos i per últim vam viatjar a Rússia on hi vam veure una altra història.
El conte acaba que la botiga torna al seu lloc i tot acaba bé.

Vam posar molta atenció en l'escenografia d'aquesta obra.
En l'escenari hi havia un sol decorat que era de fusta i representava la botiga. Però al llarg de l'obra també van utilitzar altres coses com per exemple diferents tonalitats de llum, diferents moviments dels actors que ens feien creure que anaven amb ascensor, anaven amb vaixell al mig del mar, anaven en cotxe...

Us hem dibuixat alguns dels decorats i alguns dels personatges que hi sortien