TALLER DE TEATRE
Cicle Superior COM ES PREPARA UNA OBRA DE TEATRE?

LES OPINIONS DE L'ACTIVITAT DE TEATRE

Jo crec que l'activitat de teatre va ser massa i trobo que tots els nens ho haurien de provar.

Jo crec que fer aquesta activitat va estar molt bé. Em va agradar molt fer un personatge per fer veure que sóc una altra persona i que tinc una altra personalitat. Núria.

Personalment crec que està molt bé pdoer fer aquestes activitats ja que és una manera d'aprendre divertida. Treballar amb entitats del poble està molt bé. Olga.

Aquest taller em va agradar molt només pel fet de ser teatre. M'agradaria que s'incorporés com a taller a l'escola; podria agradar i faria bé. Anna.

Està molt bé, però podríem haver fet més sessions.

Està molt bé. M'agrada fer qualsevol personatge, passar-ho bé, divertir-me i disfrutar d'aquell moment que pots ensenyar als teus companys del que ets capaç de fer. Janna.

A mi m'agrada molt fer teatre. Jo els hi agraeixo a els de El Centre que ens van deixar veure tot el teatre i s'hi van fer molt amb el taller de El Petit Príncep. Sara.

Crec que ha estat molt bé per que ens han ensenyat com es prepara una obra de teatre i altres coses més. Olga.

A mi m'ha agradat molt i penso que és una activitat que et fa passar la vergonya. A més et fa aprendre a dir les frases de diferents maneres i et fa aprendre a fer una obra. Míriam.

A mi m'ha agradat aquest text teatral i trobo que fan servir expressions molt divertides i diuen coses que quan les penses dius: "És veritat" com per exemple: "Els grans només pensen amb els numeros!" això em va cridar l'atenció.Laura.

VIU EL TEATRE A L'ESCOLA
Setmana del 17 al 21 de novembre
Tallers de teatre

CONEIX ACTORS I ACTRIUS
Dijous, 11 de desembre de 3 a 5 de la tarda

Una activitat que compta amb la col.laboració de El Centre, l'AMPA i l'Ajuntament.