EDITORIAL

Teatre a l'escola és un projecte de treball que encetem aquest curs amb molta il.lusió perquè ens facilita la difícil tasca d'aprendre aprenent i a l'hora ens fomenta el valor del treball compartit amb l'objectiu de millorar entre tots la qualitat de l'ensenyament.
Som conscients que aquest objectiu només el podem assolir sumant esforços i estant atents als recursos que tenim al nostre entorn.
El treball que presentem ens permet:

• Apropar els nostres alumnes al món del teatre, donant-los elements per poder gaudir d'una experiència.
  • Fomentar l'aprenentatge significatiu a partir d'escenificar un text teatral treballat des de l'àrea de llengua.
  • Aprendre a gaudir interpretant, coneixent més el nostre cos i experimentant amb sons i danses que donin vida a la representació teatral a partir del treball dins les àrees de música i educació física.
  • Promoure activitats lúdiques dins el marc escolar que donin a conèixer el món teatral als alumnes organitzant uns tallers de temàtica variada relacionats amb el món del teatre.
  • Arrelar als alumnes al seu entorn a partir de donar a conèixer una entital local - El centre - que ha estat l'impuls per portar a terme aquesta activitat.
    Crear hàbits de participació en activitats locals que formen part del temps de lleure.
  • Establir vincles de treball entre l'escola i les entitats amb un objectiu comú.
  • Obrir l'escola a activitats participatives i arrelades al poble.
  • Esdevinir petits actors en un espai teatral i un públic real.

Som conscient que encetem una proposta ambiciosa i a la vegada engrescadora que ens permeterà anar avançant en el nostre repte educatiu i que a l'hora ens enriquirà a tots aquells que directa o indirectament hi participem.

Benvinguts a tots a compartir amb nosaltres aquesta experiència.