RACONS CICLE INICIAL

Durant tot el cicle inicial, dediquem una sessió setmanal al treball per racons. Les aules s’organitzen amb diferents estacions i són els alumnes els que cada setmana de manera simultània realitzen cadascuna de les activitats proposades.

Fem racons de matemàtiques on els proporcionem els recursos necessaris per treballar el càlcul, la geometria, la lògica, la mesura  la resolució de problemes…

També fem racons de llengua on tenim jocs tant per construir paraules i frases, com per ordenar diferents seqüències textuals, també fem jocs de lèxic.

Pensem que el treball per racons afavoreix l’autonomia i la iniciativa de l’alumnat ja que permet  una “certa” flexibilitat en el seu treball donant lloc a la creativitat i a la imaginació.

LLENGUA

MATEMÀTIQUES